Toevallig heb ik vandaag 2 revieuws gelezen en zou dat nou net de helix en de bandit zijn
ik heb geen zin on he helemaal over te typen maar ik kan de uiteindelijke samenvating wel even overschrijven.
Helix
Conclusie
iederen had hemelshooge verwachtingen en het design is dan ook erg verrassend. Het meest uitzonderlijke van de Helix is het stuurgedrag wanneer de kite gedepowerdis. De Helix is een stabiele kite die zich onder alle omstadigheden ontspannen gedraagt. Veel airtime, maar geen agressieve pop. De Helix is precies waarvoor hij gemaakt is. Een alround kite zonder extremen.
--Grote maten trager, in 1:2 set up lopen de lijnen niet soepel na spin bar, geen agressieve pop, minder geschikt voor hard-core wake stylers.
++ stabiel, veel airtime, stuurgedrag tijdens veel depower.
De bandit f-one
Conclusie
De Bandit is een overal inzetbare kite. Hij vaart zowel in als uitgehaakt vertrouwd. De goede depower maakt hem superveilig. De alround kite is uiterst geschikt voor waveriding en wakestyle tricks.
-- depowerkord lag, geen stopper, geen one pump
++ goed voor uitgehaakte tricks, veel pop, groot inzetbaarheid, softgrip op de uiteinden van de bar.