Ook de Revolt komen idd erg goed uit de verschillende testen. Volgens mij zit het grootste verschil in de bar. Volgens mij zit er geen 500 euro verschil tussen deze kites... KO zit tussen de Dos en de nieuwe Revolt 9m2 120,- euro.
« Laatste verandering: Mei 03, 2009, 23:50:22 door (HJ) MINI-ME »
De 500 euro verschil is de reden dat ik zo extreem verbaasd was en dit post. De bar is idd iets minder, op mij kwam die als iets te dik over (ik heb erg kleine handen). Maar de bar op zich is super afgewerkt, alleen geen bling-bling. Maar dit verklaard hooguit 50 euro ofzo. De afwerking van de kite is echt ronduit top. Wel mis je de one-pump (nog eens 50 euro). Maar die levert mijn inziens ook weinig extra op.
Wat ik nog vergat te zeggen is dat je wel redelijk lange depower weg hebt. Ik heb ook korte armen dus dan is dat wel een nadeel. Maar dit geldt voor de bandit voor MIJ ook.
Als het gat 120 euro is... dan helaas geen vakantie naar egypte, maar een weekend Texel/Schier kan er nog wel vanaf...
Bedankt voor je review Over deze kite lees je in NL heel weinig (alsof ze liever de Dos aan je verkopen )
Het verschil tussen de Bandit Uno en Revolt 1 was voor kb.de om de Revolt aan te bevelen vanwege de gunstigere prijs. Dat extra beetje performance is dat niet waard.