website jumpteam is op dit moment niet zo fris

spruce

Mei 05, 2009, 16:36:14
edit2Rapporteer  
Hmm vandaag bezocht ik jumpteam website en tot mijn verbazing zag ik wat chinese domeinen voorbij vliegen voordat de uiteindelijke jumpteam site geladen werd.

Mijn NOD scanner zag ook dat het niet echt pluis was.
Het zou kunnen dat er daar inlog en wachtwoorden afgeluisterd worden zonder dat je het merkt.
Dat je het ff weet.

Ik heb jumpteam al op de hoogte gebracht.
Gebruik maken van Joomla CMS blijft gevaarlijk
martijn

Antwoord #1 Mei 05, 2009, 16:44:56
edit2Rapporteer  
idd, zodra je de website bezoekt geeft de virus scan een trojaans paard aan..
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #2 Mei 05, 2009, 20:54:27
edit2Rapporteer  
gehacked zeker
spruce

Antwoord #3 Mei 08, 2009, 00:15:30
edit2Rapporteer  
Website ligt er nu voorlopig maar helemaal uit.
Als ze hulp nodig hebben dan hoor ik het wel Smiley
spruce

Antwoord #4 Mei 12, 2009, 01:27:10
edit2Rapporteer  
De website is weer opnieuw gemaakt.
Helaas is door een virus onlangs de net opgeleverde website om zeep geholpen.
Nu op een nieuwe server weer vanaf niets opgebouwd.
We zijn druk bezig om de site weer van inhoud te voorzien, dus als het nog niet af lijkt, dat klopt.

Bedankt voor jullie geduld!!!

Lid worden kan weer, via het menuitem aan de linker kant, lid worden?  Hier vind je het inschrijfformullier

registreren kan ook, maar nog niet alles is af, dus je krijgt nog niet alles juist te zien.

Ik zoek nog leden die in het webteam willen, voornamelijk voor het bijhouden van het forum en commentaar. Dus heb je interesse, mail dan naar This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Thx

Sportieve groet,

Carlien
spoetnik

Antwoord #5 Mei 12, 2009, 07:31:49
edit2Rapporteer  
Hoi Carlien.

Top dat de website weer in de lucht is. Ik snap alleen je e-mail adres niet zo, ben ik nu ook een spambot??

"Dus heb je interesse, mail dan naar This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it"
spruce

Antwoord #6 Mei 12, 2009, 10:45:30
edit2Rapporteer  
Hoi Carlien.

Top dat de website weer in de lucht is. Ik snap alleen je e-mail adres niet zo, ben ik nu ook een spambot??

"Dus heb je interesse, mail dan naar This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it"

Ik ben carlien niet hoor, heb gewoon bericht van website hier neergezet.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.