Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
heb je al antwoord gehad theo over of er nog plek is op la balena ? Ja hoor Beun, Ik ben dr van 4 tot en met 21 juli.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gezellig theo zeker effe met z'n allen een lekkerre borrel drinken hey tbktje super dat je het lekker hebt daar in dat zonnige land nog veel plezier en vele winderige dagen
|
|
|
Silk
Geen avatar
|
Neem maar een grote kite mee. 3de keer dat ik er was en ook nu weer wind zozo ... Als het waait, dan waait het ook wel meestal goed door. Ik heb dus de pech gehad in redelijk windstille periode daar te zitten ... nu al voor de derde keer. Ok vorige keren waren wel wat beter. Heb nu eigenlijk maar 1 dag van de 7 goed kunnen kiten. De rest van de tijd was de wind een 8-10 knopen.
Heb zitten kijken naar de windmeter in Hurghada, die stond telkens 4-5 knopen harder. Ook de statistieken voor Hurghada zien er een stuk beter uit. Misschien een optie om een keer een taxi erheen te regelen. wanneer je ziet dat de wind niet wil aanpikken. Colona Watersports bij hotel Magawish heeft zeker een mooie spot, zeker het eilandje een stukje upwind is 1 grote vlakwaterspeeltuin.
Voor mij geen Egypte meer denk ik, te wisselvallig, je kan een week hebben waarin je je doodkite, maar heb nu al een stuk of wat mensen gesproken, ook kiters ter plaatse, die er ook al meerdere keren heen zijn geweest en we komen min of meer tot dezelfde conclusies, erg wiselvallig.
Natuurlijk een goed alternatief is het duiken of gaan snorkelen wat in El Gouna erg leuk/mooi is.
|
|
|
|
Silk
Geen avatar
|
Kan zijn, iedereen zal zo zijn eigen idee hebben wanneer er het beste is afhankelijk van de keren dat de persoon in kwestie er geweest is. De lui van de kitecenters geven meestal aan dat mei-juni-juli de beste winddagen heeft. Maar waarschijnlijk zal het sept-okt nog wat beter zijn. Misschien ga ik dat nog een keer uitproberen En de reisleider zal er ook wel langer/meer zitten dus die heeft niet zo veel last van als degene die maar een weekje komt kiten. Ik ben al 4 keer in Egypte geweest, ben ik dan al expert? Maar zo slecht vind ik het er nu ook niet, wilde alleen mijn ervaring delen. Dat als je plek hebt in je tas het geen kwaad kan om ook een 14 mee te nemen.
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Dat is klote zeg.
Moet er niet aan denken dat je daar een week zit zonder wind@!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Dat is klote zeg.
Moet er niet aan denken dat je daar een week zit zonder wind@!
Dat wordt kamelen n**ken.
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb vandaag de tyfus en DTP prikken gehaald We zitten toch in de meest windzekere periode ???
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik heb gisteren mijn vrouw geprikt. Telt dat ook?
|
|
|
sjorsie
|
nog 2 weekies en dan ga ik
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik heb gisteren mijn vrouw geprikt. Telt dat ook? Voor haar wel, niet voor jou
|
|
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Pfff, lekkere zinnige reactie. Zeker nog moe van je dorpsfeest van gisteren?
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
en zo is dat !!!!!!!!!!!!!!!!!! Tsjeessus, lekker uitgebreid en origineel vocabulair. Doen jullie het soms met elkaar?
|
|
|
|