Woodmaster
|
Wordt druk in El Gouna in die periode! Hmmm... es kijken of ik wat wind voor jullie overlaat!:) Iemand trouwens op de hoogte over extra kosten vervoer kitegear naar accomodatie? Mochten die er zijn..of andere financieële verrassingen die niet te lezen zijn in de kleine lettertjes van de voorwaarden?
|
|
|
Power Zone
|
Vlieg je met transavia heb je geen extra kosten voor je kitegear zolang je tas niet langer is dan 1.65 meter (zie ook hun algemene voorwaarden)
Je betaalt geen extra kosten voor het transport naar het hotel.
Je betaald wel 7 euro per dag voor het gebruik van het strand, daar krijg je wel wat voor terug. Reddingsbootje, compressor, zoet water, internet en mannetjes die je kite op en neer laten.
That's it.
|
|
|
Gerard
Gast
|
als het kan voor de reistijd maar eens een keer afspreken voor een kennismaking borrel met iedereen een kennismakingborrel een ballotagegesprek
|
|
|
Haring High Richardt
|
en mannetjes die je kite op en neer laten. Waarom geen vrouwtjes ????
|
|
|
|
|
Power Zone
|
Waarom geen vrouwtjes ???? Geen idee maar ik heb in dat gehele El Gouna geen vrouwtje gezien (tenminste geen locals) er lopen daar echt alleen maar mannetjes rond.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Waarom geen vrouwtjes ???? Geen idee maar ik heb in dat gehele El Gouna geen vrouwtje gezien (tenminste geen locals) er lopen daar echt alleen maar mannetjes rond. Hé Power Zone, je moet de vragen van Haring Harry nooit al te serieus nemen hoor. Doen wij al lang niet meer. Zijn antwoorden trouwens al helemaal niet.
|
|
|
|
|
Woodmaster
|
Shit......hoe lang van te voren moet je die prikken halen?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
2 weken van te voren is goed genoeg
|
|
|
Woodmaster
|
Vlieg je met transavia heb je geen extra kosten voor je kitegear zolang je tas niet langer is dan 1.65 meter (zie ook hun algemene voorwaarden)
Je betaalt geen extra kosten voor het transport naar het hotel.
Je betaald wel 7 euro per dag voor het gebruik van het strand, daar krijg je wel wat voor terug. Reddingsbootje, compressor, zoet water, internet en mannetjes die je kite op en neer laten.
That's it.
Gisteren geboekt 11 dagen Three Corners Rihaha Inn vertrek 12-09!! Schiphol......Moet je wel zeggen tijdens het inchecken dat er kites inzitten en geen golfdingen (als je een golfbag hebt) anders moet je alsnog betalen. Kan zijn dat ze het willen zien althans dat was mijn ervaring. Neem wel een uitdraai van de bagage voorwaarden mee naar schiphol!!!!!! Dit als bewijs omdat de dames soms zelf niet eens weten wat de voorwaarden zijn. Doe dit ook in het engels want op de terugreis kan je nog weleens voor een varrassing komen te staan. op Fuerte heb ik diverse discussies gehad en veel getouwtrek tot ze er overtuigd van waren dat ik geen extra kosten hoefde te betalen bij Transavia. Hierdoor zijn ze wel het overgewicht vergeten te berekenen hehe. Prop je handbagae vol met kleren want je kitegear wordt gezien als je ruimbagage (20 kg heb je snel met een paar kites enzo). Tip : Leg je volgepakte handbagage voor de balie neer en laat deze niet zien en zo ook niet meewegen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
dat worden de zwaarste dagen ooit gerard misschien kunnen we een sponsor vinden voor die 49 Ik ben falliet, kan ik bij iemand een tientje lenen voor 2 bakken kibbeling met saus Moet je wel zeggen tijdens het inchecken dat er kites inzitten en geen golfdingen (als je een golfbag hebt) anders moet je alsnog betalen Breng je golftas maar weer terug naar v.d. Berg Hans anders komt er nog 100 euro bovenop Wij gaan jouw net niet zien Wood (hout hakker !) een uitdraai van de bagage voorwaarden mee naar schiphol!!!!!! Heb jij misschien een snelkoppeling ??
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goede morgen heren heb effe een kopietje gemaakt neem ik zowiezo mee naar elgouna
Toeslagen Item Prijs per enkele reis (wind) Surfplank met tuig € 60,- (wind) Surfplank zonder tuig € 60,- Deltavliegers € 60,- Kite/wakeboard < 1,65 mtr onderdeel bagagevrijdom Kite/wakeboard > 1,65 mtr € 60,- Wave-/body-/ boogieboard < 1,65 mtr onderdeel bagagevrijdom Wave-/body-/ boogieboard > 1,65 mtr € 60,- Extra tuig (tuig = mast + giek) € 60,-
handbagage 5 kg ruimbagage 20 kg
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
op mijn tas zit een klein labeltje met golfbag erop da's er nu dan af maak je niet druk de rijsleider gaat het wel regelen wij gaan niks betalen alles is kitespullen of je nou een golf of kitetas bij je hebt dus maak je niet druk alles komt goed
|
|
|
|
|
Woodmaster
|
Mag ik even inhaken.... Op Fuerte moest ik 25 eurie betalen omdat er kitespullen in men Golfbag zat en geen golfspullen!!! Had ik gezegt golfspullen dan was het vervoer naar app. gratis. Ook hier een dikke discussie over geweest en uit eindelijk de kosten dmv goed lullen gedeelt met mede-balers!!! De auto hebben we een dag extra gehuurd á 20 eurie en deze kon achtergelaten worden op het vliegveld. Snap je het nog? Haringhapper....de Herfst/ winter komt eraan dus kom je vast wel weer tegen ergens in den lande !!!!
|
|
|
Woodmaster
|
Jawel hoor Cobraling met saus!
|
|
|
Gerard
Gast
|
volgens mij hebben ze toch geen kibbeling in egypte Weet hij veel, in Langbroek hebben ze nog nooit van shoarma gehoord.
|
|
|
Woodmaster
|
Ow nog een tip voor wie op de eerste rij wil zitten met meer beenruimte. Precies 24 uur vantevoren op internet inchecken!!!!! Is mij de afgelopen 3 jaar altijd gelukt op de eerste rij te zitten bij het raampje hehe.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Haringhapper....de Herfst/ winter komt eraan dus kom je vast wel weer tegen ergens in den lande Vaak op ijmuiden in de winter maar ben jij niet verdwaald ????? Jij zit toch altijd op hanglos met al die schreeuwerige pubers en andere koters die gauw op hun tenen zijn getrapt en hier geven ze geen dukoos zodat je hier niet in het rood kan staan Misschien zit je daarom wel zo veel hier ???
|
|
|