Haring High Richardt
|
Kwam deze nog tegen van Takoon Is dit wat ??? http://www.vliegerop.com/index.php?inhoud=product&id=250Takoon Boardbag Twee grote compartimenten; genoeg ruimte voor twee boards, kites, wetsuit en trapeze De boardbag heeft interne en externe compression straps Gemaakt van 10mm closed cell foam zodat je gear niet beschadigd Extra dikke neus voor eventuele wave boards Aluminium hittebestendig isolatie aan de binnenkant Opgevulde schouderriemen en handvatten Goed bestendig tegen zout water Verkrijgbaar met schouderriem en op wieltjes Toon alle Kitesurf Accessoires Terug Specificaties Code Artikel Prijs AKTA0025 Takoon Boardbag 145cm met wieltjes € 99.00 AKTA0022 Takoon Boardbag 145cm met schouderband € 65.00
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik heb die Mystic ammobag gekocht nieuwe voor 100 euro. Dus ik zou er 50 euro voor bieden oid. Van te voren een keer gezamenlijk kiten of bier drinken lijkt me een goed plan! Ben alleen wel de komende 3 weken op vakantie!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tas koste me nieuw 160 euro Doe een goed bod Hoe komt hij dan aan 160 euro ????
|
|
|
Gerard
Gast
|
De struts van mijn vrouw beginnen ook leeg te lopen. Zou het bij haar ook werken? Doe maar een kilo of tien dan.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Tas koste me nieuw 160 euro Doe een goed bod Hoe komt hij dan aan 160 euro ???? Geen idee, ik kocht de tas in de aanbieding bij Euro Fun Center.
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kwam deze tegen op marktplaats voor weinig en nieuw van een zekere RB uit Almere
Verkoopt allemaal nieuwe kite en surf spullen iemand bekend met deze badgast ????
PROLIMIT GLOBAL TWINTIP COMBO KITE BAG 2 vakken + onderdelentas, ook als rugtas te dragen
95,00 nu 49,95
Nieuwe kite combo bag Advertentienr.:267104690 Terug | Watersport en Boten > Kitesurfen Vorige | Volgende
Grotere afbeelding Prijs: Datum: 23-07-09 15:11 Gezien: 40 keer
Contact informatie Naam: Woonplaats: Almere, Flevoland Bekijk alle advertenties van adverteerder
|
|
|
Gerard
Gast
|
Het is een advertentie van Aquatrends, zie http://www.aquatrends.nl/Hij verkoopt overjarig nieuw spul. Volgens mij is het (bijna) dezelfde tas die ik ook heb en ik vind 'm super.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mijn board is 1.40 meter dus die past niet Heb ze net gebeld en ze hadden nog 1 tas van 1.65 m. Dit wordt dan weer een probeem want je heb volgens mij tot 1.60 m vrijstelling
|
|
|
Gerard
Gast
|
Mijn board is 1.40 meter dus die past niet Heb ze net gebeld en ze hadden nog 1 tas van 1.65 m. Dit wordt dan weer een probeem want je heb volgens mij tot 1.60 m vrijstelling In de regels staat dat een board tot 160 gratis mee mag. Er staat niets in over de lengte van de tas om het board. Naar de letter is het dus geen probleem.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ben al aan de schijterij en er komt alleen maar water uit dus ben lichamelijk al in vorm Je hebt nog even om weer bij te komen want we vertrekken over VIJFENVIJFTIG dagen!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard alles goed ? goede terug reis gehad ? nog effe en dan gaan we weer heb alles al betaald en zal eerdaags alle reisbescheiden krijgen toegestuurd neem dan wel kontakt op met iedereen om effe iets af te spreken mischien een vooraf borrel gr hans
VOLGENS MIJ NOG 48 DAGEN
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Hans, voor wat betrefd die vooraf borrel. Richard wordt de 18de aug. 50 jaar Ik weet ook dat hij een feesie geeft, de 15de maar ik mocht jullie niet uitnodigen. Kost hem dan weer teveel bakken kibbeling enzo de arme sloeber.
|
|
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb mijn nieuwe kite mogen halen een paarse 12 mtr super mooie kleur zelfde als mijn 8 mtr heren van vdberg nog heel hartelijk dank hiervoor mag ook wel eens gezegd worden ik ben morgen ook op wijk in de middag om weer eens aan mijn kite te hangen nog meer gegadigden morgen ?
|
|
|
|
|