|
Woodmaster
|
Haringhapper....de Herfst/ winter komt eraan dus kom je vast wel weer tegen ergens in den lande Vaak op ijmuiden in de winter maar ben jij niet verdwaald ????? Jij zit toch altijd op hanglos met al die schreeuwerige pubers en andere koters die gauw op hun tenen zijn getrapt en hier geven ze geen dukoos zodat je hier niet in het rood kan staan Misschien zit je daarom wel zo veel hier ??? Klopt idd maar ook grote jongens hoor!!! Wel jammer van die min kudo's maar goed kan niet overal de beste zijn he? Ach kom graag es op bezoek vandaar het heen en weer hoppen. Of uit verveling omdat er geen wind staat....hhmmmmmm!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb net een mailtje gehad van transavia inderdaad 24 uur van te voren inchecken zitten we allemaal naast elkaar en alles mag mee ook als het in een golftas zit maar wel onder de 165 cm is en maar 20 kg weegt voor elke kg meer 9 € dus wat meer in de handbagaqge stoppen is ook maar 5 kg maar ja alleen shorts en t shirts wegen niet veel en slippers aandoen scheelt ook al gewicht gewoon lange broek aantrekken met een vest voor in de avond dan rest in de tas dus geen paniek we komen er wel
|
|
|
Power Zone
|
De dame bij het inchecken vertelde mij de laatste keer dat ze allemaal een marge aanhouden van 2 kilo voordat ze die 9 euro per kilo gaan berekenen. Dus kom je nu op 21 kilo hoef je niet in paniek te raken.
Op de terugweg wordt er helemaal niets gewogen.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hoeveel kites neemt iedereen mee eigenlijk?
Ik zit erover te denken om mn 7 & 10 mee te nemen en 13 thuis te laten.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jeroen ik neem 8 en 12 mtr mee is genoeg neem ook geen shorty mee is niet nodig zeggen ze dus alleen shorts en een lycra of 2 en dan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOG 34 34 34 34 34 34 34 34 34 34 34 DAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
|
|
|
Gerard
Gast
|
NOG 34 34 34 34 34 34 34 34 34 34 34 DAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Zeker nog een beetje moe van je wandelsessie van vandaag he Hansie. Het zijn er namelijk nog maar 33
|
|
|
Gerard
Gast
|
Wij stellen vast: hij zit te denken. Wij stellen verder vast: het resultaat is bedroevend. Laat jij je 13 maar lekker thuis mister Kiteking, dan kan je ons tenminste filmen en van drank voorzien als wij varen en jij langs de kant zit te balen dat je 13 ergens in Zuid Holland ligt. Het waait daar (bijna) nooit hard genoeg voor de 7.
|
|
|
|
|
PeeWee
|
OK mannen, Ik heb het mountainbiken in de Alpen weer overleeft (al is het maar net aan ). Op naar het volgende hoogtepunt. Kiten met de KiteKings Kan haast nie wachten nie. By the weg, gaan we nog ergens gezellig samen een pre-el gouna meeting houden? See Joes En inderdaad zo groot mogelijk meenemen mannen.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Mot ik een sjaal en handschoenenen meenemen ?? Ja, en ook je droogpak.
|
|
|
Gerard
Gast
|
By the weg, gaan we nog ergens gezellig samen een pre-el gouna meeting houden? Goed plan! Maar eerlijk gezegd ben ik bang dat als voor sommige deelnemers (we noemen uiteraard geen namen ) andijvie met spekjes belangrijker is dan een gezellig samenzijn met de kitematen, die pre-El Gouna-meeting vermoedelijk bij Burger King op Schiphol plaatsvindt. Op 26 september om precies te zijn.
|
|
|
|
TBK
|
Ik neem 1 tm 13 mtr mee, moet wel lukken dan denk ik ! (ps. ik zou je 7 thuis laten en je 13 meenemen Jeroen)
|
|
|
Sandro
|
Hoe koud (warm) is het er eigenlijk ,savonds ????? Mot ik een sjaal en handschoenenen meenemen ??
Ben vorig jaar in dezelfde periode geweest en het is er laat in de avond nog warm genoeg.Heel af en toe waait er nog een windje laat op de avond door de haven en dan kan het iets afkoelen maar heb toen 3 weken elke avond in korte broek en t-shirt kunnen vertoeven bij de Peanut bar!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
KITEKINGS EVEN ATTENTIE HERE IS YOUR CAPTAIN SPEAKING we kunnen een datum prikken om effe met de reisgroep wat te gaan drinken maakt niet uit waar op de spot of ergens thuis roept u maar dit weekend gaan we helemaal los misschien erna ????????????????????????????????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik neem 1 tm 13 mtr mee, moet wel lukken dan denk ik !
(ps. ik zou je 7 thuis laten en je 13 meenemen Jeroen) 13 kites neem je mee, dan mot het wel lukken met de wind Frank andijvie met spekjes belangrijker is dan een gezellig samenzijn met de kitematen Heb ook een gezin en die raakt helegaar ontregeld als we op vrijdag geen speekies met andijviestampoot eten. Verder zit ik zwaar onder de plak (net als jullie allemaal) en heb thuis niks te vertellen en andijvie is zo lekker Nog 40 dagen en dan ??????? zijn we al weer thuis en je weet het het mooiste van de vacantie is altijd de terug reis Zeker nog een beetje moe van je wandelsessie van vandaag he Hansie. Het zijn er namelijk nog maar 33 Hoe krijg je die getallen (33) zo groot ?????
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Om nog een event te houden voor de el gouna gangers heb ik nog wel een tip. Wat dacht je van een weekendje Teeeeeeeexeeeeeeelllllll. Is een leuk cafe (chaos) in de Koog...
|
|
|
Gerard
Gast
|
Tsjeessus, we zijn nog niet eens weg en meneer heeft nu al heimwee. Dat belooft wat te worden. Hoe krijg je die getallen (33) zo groot ????? GEEN IDEE!!!
|
|
|
|
|
|