Vandaag trouwens goed kunnen oefenen op, slap-op de-kant-staan-lullen-en-dan-drie-rakjes-varen-om-er-toch-achter-te-komen-dat-er-geen-wind-is.
En? En? Heb je 'm onder de knie?
De komende week is er geen wind. Zal ik vast gaan inpakken? Misschien toch nog maar ff wachten.
Hé Akela Beun
Hoe laat worden we op Skiephool verwacht? Mijn dochter speelt 's ochtends een wedstrijd en het team kan natuurlijk niet zonder deze winnende coach. Ik had dus gedacht om eerst nog ff snel te gaan coachen om me daarna door vrouw en kroost naar Skiephool te laten fahren.
beste winnende coach we moeten verzamelen op schiphol om half 12 als jullie willen kunnen we nog een bakkie drinken bij mij thuis en dan gezamelijk erheen rijden denk dat we om een uurtje of effe over 11 wegrijden richting schiphollie richard komt met peter en tbk onze kant op en vanuit hier rijden we richting elgounaaaaaaatje
NOG 18 DAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
hey jeroen we spreken gewoon om een uur of half 12 af op schiphol hebben we lekker de tijd misschien zien we elkaar nog voor die tijd zou wel leuk zijn om iedereen te leren kennen welke de echte krankzinnige zijn
zal een dezer dagen de reispapieren wel krijgen heb extra papieren aan moeten vragen omdat er een paar van ons ONDER BEGELEIDING MOETEN REIZEN zoals silence of the lambs
ze bijten namelijk
« Laatste verandering: September 07, 2009, 21:45:46 door HP BACKROLLBEUN »
NA de foto,s nu ook de film van een Canyontocht en Kletter steigen in de Sierra de Guara (Spaanse Pyreneen)
Geweldige ervaring om door Ijs koud water in een Canyoning te ploeteren. Claustrofobie moet je hier beslist niet hebben.
Klettersteigen is helemaal eng. Gezekerd aan een kabel klauter je langs een wand waaraan ijzeren ladders en pinnen zijn. Het uitzicht is uniek! Onderweg worden we begeleid door vale gieren en wilde berggeiten. We zitten op 4 a 5 honderd meter hoogte en als je achterom kijk dan naar beneden is het wel erg Hooooooooooooooooooog !!!!!!!
Ik stel voor dat er wat gesleuteld wordt aan de kamerindeling. Stop de twee tortelduifjes Haring Harry en Zuid Hollandse Jeroen ajb in één kamer, kunnen ze elkaar onder het kroelen en voelen vertellen hoe leuk ze het samen hebben.