Dan komt de T5 als de NHP weer op mijn te testen lijstje, samen met de UG FLX, F-One Trax4, Spleene Rip en de FS Flyboard van onze Eddy Lansink. En misschien ondanks butt ugly de Youri Zoon pro proberen
ik heb hem gekocht toen ze net binnen waren en toen waren die pads er nog niet... heb nu F-one pads erop!! vaart super en ziet er ook nog wel chill uit!!
nog over die spray,, op binnenwater heb ik nergen last van, toen ik voor het eerst op zee ging (Texel) wel erg veel. mischien houding veranderen ofzo... nog mensen tips?
verder vaart het board erg goed en voelt speels aan!!
Kijk kijk dat zijn de positieve reacties! Ik hoop dat die pads er bij dan ook meteen op zitten, aangezien iedereen daar positief over is (en Shizzle heeel positief haha goed bezig man nu kan ik echt niet wachten om te testen).
Maar volgens mij is t dus een goede keuze om maar eens over te gaan naar de Nobile boardjes =)
Ben net terug vanuit Tarifa heb het boordje daar 3 weken kunnen varen ik vondt hem echt top. Heb hem met de nieuwe pads erop, zaten er bij mijn standaard bij. Van de spray heb ik geen last gehad en de spray die ik had was naar achteren.