geloof68
|
@FlyingHigh, wat is dat daar op de achtergrond (rechts)?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
stazigeldflesse... ..hiks, ondertussen concurrentie met de Beun Yiiihhaaaaahhh Hermie, al met al toch nog snel gegaan, al had je gisteren nog eerder kenne varen en sjumpen had je ze toen gehad. En al opgepompt?? Nah overmogge ff uut probere maar Bij het weggetje: wat mot een mens nu met 5 Switch pompe en nog samen met een ander niet te noemen opblaasbalg (holy moly; 6 wel te verstaan...)
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat is de drank die ik naar binnen moet werken, want ik heb gezegd dat ik als John erbij is mijn eerste looperd in een sprong ga inzetten.... Je kan maar beter een reserve pompie hebben liggen toch?! Peet, niet over die kinderbijslag beginnen...sssssssssst..... Daar loop je echt van binnen man die kleine krijgt dat nu toch niet allemaal op, dussssssss
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nou nog ff snel een ander avatarretje
|
|
|
FlyingHigh
|
Gaat om het topmerk hè Klaas,!!!! Dus avatar hoeft niet persé aangepast te worden. Mocht ik iets leuks tegenkomen....
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ben op jouw expertise af gegaan, dus moet goed zijn,!!!! Toch??
|
|
|
PeeWee
|
Dat is de drank die ik naar binnen moet werken, want ik heb gezegd dat ik als John erbij is mijn eerste looperd in een sprong ga inzetten.... Je kan maar beter een reserve pompie hebben liggen toch?! Peet, niet over die kinderbijslag beginnen...sssssssssst..... Daar loop je echt van binnen man die kleine krijgt dat nu toch niet allemaal op, dussssssss Wel de Go-pro op doen bij dat eerste loopje dan kunnen we allemaal genieten.
|
|
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Crashes?? Als ik de eerste meteen goed op mijn ballen land, blijft het bij één crash hoor
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Crashes?? Als ik de eerste meteen goed op mijn ballen land, blijft het bij één crash hoor een tok is mischien ook wel een idee?
|
|
|
|
TBK
|
Preciessss!! Helm heb ik al op dan met de gopro, impactvessie heb ik altijd aan....waar ben ik eigenlijk bang voor Dat wordt een makkie Herman, gewoon met 2 handjes aan één kant van het barretje en trekken maar ! Landing is niet zo belangrijk als ie maar "loopt" ! Succes met je nieuwe setje !
|
|
|
FlyingHigh
|
Thnx allemaal!! We gaan ons best doen....
|
|
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
Nieuw speeltje gekocht na een dagje testen Shinn Monk 2012 132 x 41
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Strak boardje, mooie badslippers erop trouwens!
Ik moet ook maar eens gaan testen, mijn insert kwam uit mijn board na een sprongetje vandaag. Nog tips voor iemand van 1.80 en 72 kilo? Twintipje voorlopig nog.
|
|
|
Morres
|
hangt er sterk vanaf op wat voor water je vaart en wat je vaarstyle is.
|
|
|