Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ghe Ghe die Naish Kiter legt effe de hele straat vol met kites. Veel plezier ermee kerel.
|
|
|
sjorsie
|
mijn nieuwe speeltjes f-one bandit tres 10m2+zeeko 7 m2
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
mijn nieuwe speeltjes f-one bandit tres 10m2+zeeko 7 m2 Wow, vette kites! Ben benieuwd waarom je voor deze combo bent gegaan. Helaas heb ik zelf de Bandit3 nog niet gevaren, dus geen idee hoe deze lijkt op het vliegbeeld van de Zeeko 7m2. Hoop die kite morgen dan eindelijk eens in 30+kn uit te kunnen laten
|
|
|
sjorsie
|
mijn nieuwe speeltjes f-one bandit tres 10m2+zeeko 7 m2 Wow, vette kites! Ben benieuwd waarom je voor deze combo bent gegaan. Helaas heb ik zelf de Bandit3 nog niet gevaren, dus geen idee hoe deze lijkt op het vliegbeeld van de Zeeko 7m2. Hoop die kite morgen dan eindelijk eens in 30+kn uit te kunnen laten omdat ik 2x een f-one te prijzig vond!!gister de 7m2 zeeko gevaren in ong.27knopen en vandaag de 10m2 in 13 tot 17 knopen gevaren. me voorkeur gaat toch uit naar de tres net iets lekkerder.maar de meeste tijd gebruik je toch de 10m2,dus das voor mij wel oke. als je nog is op de slufter ben kan je wel even aan de tres komen hangen..!
|
|
|
El Banditos
|
zeker mooie kites gekocht man!!! Persoonlijk vind ik de notus wel een stuk fijner dan de tres, maar desalniettemin zijn het beide echt mooie kites
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
lekkah! Ocean Rodeo Mako King 165*45 ( slashing machine voor om mutant te varen, branding en licht weer/zware kiter ) en de Mako Freeride Wide 140*45. zijn ze fijn? Ik heb ook de 2010 Rises binnen (gelijk 7-10-13), net even de 7m aufgepfumfpt, ik wil varen. fotos van de kites volgen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo Rudo jij heb effe flink uitgepakt. Zit er bij voorlopig niet in, heb hier weer een vette rekening van de garage, kleine beurt noemen ze dat, kan je een kite voor kopen stelletje uitzuigers.
|
|
|
KappuhH
|
Ziet er heel nice uit Rudo! Varen van 10 tot zeker 40 knopen met ut nieuwe spul?
|
|
|
@LaurenS
|
Zo Rudo jij heb effe flink uitgepakt. Zit er bij voorlopig niet in, heb hier weer een vette rekening van de garage, kleine beurt noemen ze dat, kan je een kite voor kopen stelletje uitzuigers. Loop je weer te janken ,ouwe kniert . Jij wil toch een duitser rijden,dan mot je dokkuh
|
|
|
Morres
|
lekkah! Ocean Rodeo Mako King 165*45 ( slashing machine voor om mutant te varen, branding en licht weer/zware kiter ) en de Mako Freeride Wide 140*45. zijn ze fijn? Ik heb ook de 2010 Rises binnen (gelijk 7-10-13), net even de 7m aufgepfumfpt, ik wil varen. fotos van de kites volgen. erg vet die boards!
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zo Rudo ........ een beetje verwend ........? Ik wil graag eens jouw oude gear testen
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
De mako dan. Staat bij mij ook al een tijdje bovenaan mijn uitprobeerlijstje. Liefst met een zonnetje en een graadje of 28.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
lekkah! Ocean Rodeo Mako King 165*45 ( slashing machine voor om mutant te varen, branding en licht weer/zware kiter ) en de Mako Freeride Wide 140*45. zijn ze fijn? Ik heb ook de 2010 Rises binnen (gelijk 7-10-13), net even de 7m aufgepfumfpt, ik wil varen. fotos van de kites volgen. En ik was erbij onder het genot van een kop koffie! zeer mooi afgewerkt... damn! wat een vette kite weer en die boardjes.......wow. ben echt reuze benieuwd naar die freeride.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
lekkah! Ocean Rodeo Mako King 165*45 ( slashing machine voor om mutant te varen, branding en licht weer/zware kiter ) en de Mako Freeride Wide 140*45. zijn ze fijn? Ik heb ook de 2010 Rises binnen (gelijk 7-10-13), net even de 7m aufgepfumfpt, ik wil varen. fotos van de kites volgen. Vette boardjes Rudo! Wanneer kunnen we testen...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Gasten bedankt voor de ! als je me ziet schiet me maar aan. hou het rotterdam topic maar in de gaten waneer er geknald wordt. Met een beetje geluk met de nieuwjaarskite duik met Idefixe & co? Mooie kites Ride! Heb je er nog een 10de reden voor herbevlezing (reincarnatie) bij!
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zo heb mezelf maar een nieuw board voor de kerst gegeven. naish thorn 129x39
[Edit] Voor aanbiedingen hebben we de 2e-hands sectie.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Al een tijdje binnen en ook al goed getest tijdens mijn vakantie in november. De nieuwe Zen Pro van Ocean Rodeo (131X39). Mijn eerste productieboard sinds jaren op zelfbouw te hebben gevaren. Dik tevreden. Fijne pads en straps, die er lekker makkelijk op en af gaan (handig als je op reis bent). Foto's gemaakt onder de palmbomen op Fiji, vlakbij Sigatoka. Hopelijk kan ie snel in Nederland het water op..............
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hey LOTB! Wat is dat nou??? Een productieboard???!!! (geintje) Mooi boardje man, veel plezier ermee!!
|
|
|
Lord of the Boards
|
Tsja, ik durfde het ook bijna niet te plaatsen Leon . Maar een productieboardje vaart ook lekker hoor.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zojuist binnen ter test ende vermaak...
Links het 2009 model, rechts het compleet nieuwe 2010 model. Compleet nieuw omdat productiemethode, materiaalgebruik en de shape verandert zijn t.o.v. de twee voorgaande jaren.
|
|
|