Tim_GTS5
|
17/18kn Henk die 9m ongeveer, toch maar niet de 2013 ? Evengoed erg lekkere kites uit 2012, vooral in de high-end
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Denk dat ik meer uit de low-end kan persen. Met mijn 10m 2010 kan ik vanaf zo'n 12 knts hoogte houden, 2012 is een stuk beter in low-end. Maarja voor de echte low-end hebben we nog altijd de 17m Zephyr
|
|
|
edwin andelst
Logs: 0 | 363 uur
|
Eindelijk kwam de postbode weer eens met een leuk pakketje. en Barry , Stormchaser, weer bedankt voor de service.
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
iSUP voor op vakantie - vrouw gaat niet graag naar windzekere stranden (Brazil - Zuid Africa - etc) dus moet ik het stellen met exotische stranden zonder wind maar met golven (er zijn meer plaatsen zonder wind met golven dan met wind en golven). Huren is op veel plaatsen een probleem - als je al SUPs kunt vinden en huren - die dan ook nog geschikt zijn voor golven.. Board 9'2" x 30" x 10cm weegt 9.9kg - compleet rugzak, high pressure pomp, 3 delige paddle en leash =14kg - kan dus mee op vliegtuig zonder extra kosten (en kan er nog 5 kg kleding in proppen<20kg) Stijfheid: stijfste inflatable board op de markt wegens 20 tot 25PSI en twee 92cm zeillatten in de zijkant (die zie je aan de rode trek touwtjes) Als een wonder past het board in mijn auto. Hopelijk surft het zoals op de foto: Als ik het eenmaal kan (?) Voor de SUP puristen: een iSUP zal nooit zo goed surfen als een hard SUP - maar in ieder geval veel beter dan de rommel (klapperende vinnen, 5 jaar oude wax, 15kg board) die je kunt huren. Geen gezeur - wel fun.
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
|
Ik ook benieuwd Dit is de tweede productie run waarbij ze meer scoop (nose rocker) en die mini concaaf erin hebben gezet (van John Red vernomen). Dus minder kans op nose dives en iets sneller planeren dan op de bovenstaande actie foto's.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Hola, dat ziet er veel beter uit dan ik dacht!
Toen ik de term inflatable SUP hoorde dat ik meteen aan een opblaasbaar bootje voor mijn dochter
|
|
|
feddomw
Gast
|
Eddy, wat kost dat nou in vergelijking met normale SUP's?
|
|
|
@LaurenS
|
Heb vorig jaar in costa rica ook op zo een inflatable gestaan, Is goed te doen voor een SUP amateur als ik,later ging ook een ervaren gast ermee de golven in om lippies te rippen,toen bleek dat het board stijfheid miste.Ben benieuwd hoe het met dit board is met die zijlatten
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Sjo... ff een duivels OR setje (6/8/10/14) weten te scoren bij superduppaserviceman Barry ...dat t geventurifreerde windje maar lekkah langs de kaaitjes mag blazen...
|
|
|
FlyingHigh
|
Doe je goed Klaassie . Ziet er echt TOP uit
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Sjo... ff een duivels OR setje (6/8/10/14) weten te scoren bij superduppaserviceman Barry ...dat t geventurifreerde windje maar lekkah langs de kaaitjes mag blazen... Zo, dat is een lekkere quiver voor in de golven vermoed ik. Welk model, de Razor of de Prodigy?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
TENKS Hermi! Neeh Michiel, voor de golven zet ik mijn geloof niet aan de kant Mijn duiveltjes heb ik voor t boosten... en back to the bone edgen Religions en Diablo's is hellevuur en godslaster tezamen...
|
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
|
@feddomw In Europa is de prijs voor board met pomp en rugzak: €799,- Doch gekocht in UK bij Blue Chip http://www.windsurfer.co.uk/SUP_RedAir9%272StarSurfer.htm die een hele set levert (met leash, 3-piece alu paddle en connector voor autobandenpomp) £615,- doch paddle upgrade gedaan naar 3-piece composite paddle voor £75,- + shipping £55 = £745,- = 865EUR Dus goedkoper dan de meeste hard SUPs (want €155,- paddle inbegrepen). Starboard, Naish en andere (alle merken hebben iSUPs) zijn duurder maar daar betaal je de merknaam en de advertising voor bij en ze zijn minder stijf (geen 25PSI wegens mindere dropstitch en geen zeillatten - deze high pressure pomp 25PSI is bij meeste merken nog niet beschikbaar). Heb je het Starboard boekje al eens gezien ? Dat kost $$$. En Robby moet ook betaald worden want die heeft een hele bende video's opgenomen voor zowat elk board. Koop geen goedkope Chineese iSUPs (€350,-) want die kan je maar tot 12-14 PSI oppompen en die plooien lekker door.
|
|
|
|
|
barry
|
Wat een toffe klanten heb ik toch weer, waren ze maar allemaal zo!!! Thanks
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doe ie goed Klaassie. Have fun ermee. Veel plezier Peet op de eilanden. Mmmmmmmmmmmmm, lekker in je shorty.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Barry, waren r maar meer dealer/importeurs/handelaren zo servicegericht als jij!! @Sjon, tenks -Off topic- @Peet & Kitty; heul veul plezier daar op die ABC eilandjes Goeie vlucht en mooie (kite)dagen ...en kom weer terug met bakken mooi weer en... mucho windo
|
|
|
Nature
|
Niet voor mij wel van mij Dus trotssss Fluid Kiteboarding J'adore (F-series/Girls)
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
@ Banzai
Kun je een review van de Naish fly 15m op kitehigh zetten. Ik ben zeeeeer benieuwd naar deze kite. En dan vooral je low end ervaring.
Zal ik doen ! Volgens mij was er al iemand (Monty) op het forum van 88 kg, 30 meter lijnen, TT 134/41 de 10 knopen als low end ervoer. Ik weeg rond de 80 kg en vaar een TT 136/41. Nog even wachten op een goeie windrichting.
|
|
|