FlyingHigh
|
Lekker speelgoed Lange. Laat die filmpies maar komen nu nog ff wat woei
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
We Gaaf hoor lange , ik ga voor de HD4 Even rekening houden met je safety systeem alleen
|
|
|
Langbeest
|
Heb een mooi lijntje aan de GoPro gezet. Kan nooit meer zinken.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Heb de mount ook binnen maar met die rubberen plugs lijkt me dat ie nooit los komt van de lijnen. In ieder geval niet van alle 4 de plugs. Safety lijntje is altijd beter maar wel weer meer omslachtig.
|
|
|
Langbeest
|
Geeft mij toch wel een safe gevoel Frank, zo'n lijntje
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tja, eindelijk een keer naar Rob geluisterd Het is een rib uit mijn lijf, maar vooruit. Laat ik ook eens een keer wat voor een beter milieu doen Voor die baard ben ik al aardig op weg! En ik werd gek van die Mystic split toe schoentjes, dus gelijk bij Versus nog een paar Gul 5mm Viper Split Toe Surfschoentjes erbij gepint Laat het betere weer nu maar komen!
|
|
|
wazzaah
|
Naar aanleiding van een ander topic hier toch maar tot aanschaf overgegaan, om s te proberen voordat er een "echte" komt: Vliegen gaat met 2 vingers in de neus, trillingen moeten even verholpen worden.
|
|
|
geloof68
|
Naast wat pakken en klein materiaal ook nog een downwindrugzak gekocht .
|
|
|
|
|
geloof68
|
@Nick: downwindertjes of downwinders:) ?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
@Nick: downwindertjes of downwinders:) ?
Ben zeker van plan om eens een lange downwinder te doen.
|
|
|
Kayen
Logs: 0 | 130 uur
|
Mijn nieuwe speeltjes: Blade Trigger 7m en 10m Inclusief 2 knalgele leashes! Maar die zijn al ingepikt...
|
|
|
FlyingHigh
|
Das nog eens een hond in de zak kopen zeg!! En nog wel dubbel ook
|
|
|
Kayen
Logs: 0 | 130 uur
|
Hahaha. Ik ga ze 2weken uittesten in Egypte Soma Bay. Zal daarna even posten of het wat is. ...de kites.
|
|
|
jefff
|
Nieuw boardje! Youri pro 2013
|
|
|
|
|
Nijlpaard.
|
eindelijk me dub binnen. nu de wind nog dit is zon mooie board! heb er al een aantal mee zien varen, die ziet er top uit ook! Ben benieuwd wat je ervan vind!
|
|
|
jefff
|
Met fotootje erbij zoveel duidelijker dankuu
|
|
|