|
feddomw
Gast
|
Vandaag gehaald, een inruiler bij Ruud O:
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Feddo... singlestrutter? Gepakt door t 'the less is more' Heb je m al uitgeprobeerd, nog maagdelijk wit...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Vandaag gehaald, een inruiler bij Ruud O: ben benieuwd hoe die bevalt, lijkt me een ideale reis kite ivm het gewicht.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vandaag gehaald, een inruiler bij Ruud O:
Unieke kite! Je hebt hem dus van Ruud Overwater? Ik heb hem er vorig jaar een aantal keer mee gezien op de ZM
|
|
|
geloof68
|
@Feddo, ziet er goed uit hoor ! Welke maat?
|
|
|
feddomw
Gast
|
@Feddo, ziet er goed uit hoor ! Welke maat? 12m. En dit is niet de mijne. Helaas heeft Airush hetzelfde als SS en Ozone (en anderen?): vlekken in het witte doek van het donkere doek,soort afgeven. Ik ben heel benieuwd, niet getest.
|
|
|
@LaurenS
|
In samenwerking met mijn nieuwe 14m2 kite, hoop ik nu met dit board ,ook met de wat minder bedeelde dagen te kunnen varen.Mooi spul...maatje xl 144*45
|
|
|
|
Langbeest
|
Mooi boardje Peter. Gaat een mooie zomer worden.........verassing is onderweg ;-)
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Nee hoor , matrassen genoeg in huis
|
|
|
PeeWee
|
Ik denk zo maar aan een Ozone Zephyr
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik denk zo maar aan een Ozone Zephyr Wie weet........
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff afwachten of jullie hem nu echt zo vaak gaan pakken. Maar de vinger hangt af en toe al boven het knoppie
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gister wat test materiaal binnengekregen en opgehaald: Gaastra Pure 9m & 11m Woorboard Beam 136 & Chame 132 Lekker testen.
|
|
|
geloof68
|
We hebben je in actie gezien Marc, ziet er zeker goed uit! Als jij nu ook nog kijkt waar wij varen;).
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja sorry maar af en toe vlieg ik wat verder dan gepland...
Bij deze het bewijs geleverd dat je wat tegen Zeeko hebt! Beetje André lastig gaan vallen nadat je Nicolas, Zeeko Nederland en mij hebt lopen afzeiken met je prietpraat Nu Gaastra je weapon of choice is geweest, kan ik ook het causale verband aanwijzen van een samenzwering tussen jou en Maurice!!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja sorry maar af en toe vlieg ik wat verder dan gepland...
Bij deze het bewijs geleverd dat je wat tegen Zeeko hebt! Beetje André lastig gaan vallen nadat je Nicolas, Zeeko Nederland en mij hebt lopen afzeiken met je prietpraat Nu Gaastra je weapon of choice is geweest, kan ik ook het causale verband aanwijzen van een samenzwering tussen jou en Maurice!!! Hoe kom je erbij dat ik iets tegen Zeeko heb? Heb je de review van mij over de Krush wel eens goed gelezen dan? Ik vind het gewoon mooi dat de Zeeko riders allemaal zo happen hier. Hebben jullie honger? Vandaag gehaald, een inruiler bij Ruud O: Vet hoor! Wat voor maat?
|
|
|