@LaurenS
|
Ha HJ jij hebt hem nu ook. Ik had hem op aanraden van jou toen ook besteld via kitepro.....,superrrservice ennuh ik ben objectief.Handig dat er aan beide kanten van die safety pennetjes zitten waarbij je in nood je hele harnas zeer snel van je lichaam kan ontdoen,en natuurlijk het mesje dat standaard is bij deze trapeze.Goede keus...
|
|
|
KappuhH
|
Ik heb um ook, ook via kitepro natuurlijk Een tip: die pennetjes gewoon lekker laten zitten want het is enorm irritant om ze weer vast te maken
|
|
|
@LaurenS
|
Een tip: die pennetjes gewoon lekker laten zitten want het is enorm irritant om ze weer vast te maken In nood niet schromen ze toch te releasen....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ha HJ jij hebt hem nu ook. Ik had hem op aanraden van jou toen ook besteld via kitepro.....,superrrservice ennuh ik ben objectief.Handig dat er aan beide kanten van die safety pennetjes zitten waarbij je in nood je hele harnas zeer snel van je lichaam kan ontdoen,en natuurlijk het mesje dat standaard is bij deze trapeze.Goede keus... Heb nu 3 jaar met mijn vorige model gevaren. Trapeze is nog in perfecte staat maar soms met je verjongen ... Ps wil je nu zeggen dat ik niet objectief ben
|
|
|
Marko
|
ziet er nice en degelijk uit:D
|
|
|
Morres
|
heat is daar dan een stuk goedkoper, iets van 170-180ofzo
|
|
|
@LaurenS
|
Heb nu 3 jaar met mijn vorige model gevaren. Trapeze is nog in perfecte staat maar soms met je verjongen ... Ps wil je nu zeggen dat ik niet objectief ben Tis maar hoe je het leest HJ . Ik bedoelde,ach je weetwel
|
|
|
|
Marko
|
Zo mijn net nieuw ozone c4 7m is de afgelopen 2 weken hard gebruikt en wat een beest is het Hoe ervaren jullie, jullie nieuwe spullen?
|
|
|
Tim_GTS5
|
He Marko, krijg deze week ook zelfde setje als jou binnen. Vanaf hoeveel kn kan je de 7 varen en wanneer sta je goed gepowerd ?
Twijfel nog erg of ik niet de 9m had moeten nemen.
|
|
|
Marko
|
Die 7 is echt heerlijk ik heb hem vannaf 18kn gevaren op zee. Echt leuk word die vannaf 20+ kn rond de 22 je gaat er veel plezier aan beleven!!. Wij hebben toch een keer samen gevaren op ijmuiden?? Laatst hield ik hem nog rond de 40kn
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heel benieuwd naar de 7m , heb de 11 en 7m donderdag opgehaald nu nog wind ! Waarmee vaarde jij dan op ijmuiden, niet dat ik weet dat wij samen gevaren hebben. Komen elkaar vast eens tegen
|
|
|
Marko
|
Ik vaarde toen met stefan zijn 9 om te testen. Jij vaarde toen toch met blade?? Ik was daar toen heel even met me ma vlak voor het wk voetbal nederland Maar ik vaar wel vaker op ijmuiden Jij reed toen toch met stefan mee?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nee dat was ik niet, maargoed nu weer ontopic zal zo wat foto'tjes maken van de 11m
|
|
|
Marko
|
Nee dat was ik niet, maargoed nu weer ontopic zal zo wat foto'tjes maken van de 11m Oke dan heb ik de verkeerde tim haha maar dat maakt niet uit Dinsdag kan je los.
|
|
|
Marko
|
Dit was met mijn 7m in actie heb er nog veel meer maar dat past niet in dit topic Maak je geen zorgen die 7m ga je van genieten!! Dit was mijn 4de sessie met deze kite.. je moet wel even wennen wand hij is super snel. Veel plezier ermee
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ey tim! Ik heb die 7m c4 paar keer van nena op de b'dam geprobeerd. Persoonlijk vond ik hem egt lekker! Lowend vond ik aardig goed! Voerde al best snel gewoon lekker gepowerd. En vond dat je goed kon uithaken en springen etc. tja.. jij voerde tog met die 9m bij die ozone c4 dag? dus je weet het allemaal al.. loopjes etc.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja was ik Jesse maar jij vaart toch Diablo en geen Caution ?, hopelijk dinsdag kansje om de 7m ook te testen vond de 9m al snel.
|
|
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ Tim at c4 Tja, ik heb voor dikke wind een 7m Caution mayhem. Verder 10 Diablo.
Maar moet jij niet w8ten, en straks de 2011 kopen? of hoe zit dat..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb ze nou al Jesse, misschien de 9m 2011 erbij volgend jaar.
|
|
|
|