Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Nice Laurens, wrom niet de method? (aangezien je een wabbitlover bent )
|
|
|
@LaurenS
|
Omdat mijn konijnen nog niet aan vervanging toe zijn na 2 jaar intensief gebruik,dus die blijf ik gebruiken voor het spelen in de golvies.Ik miste wel een beetje de boost en hangtime van een ander type kite ,vandaar de keus op dit springmonster, ,we gaan het dit weekend meemaken..... .dus ik ga deze varen in combie met mijn twintip
|
|
|
Langbeest
|
Weet je nog wel hoe een twintip eruit ziet Peter?????
|
|
|
feddomw
Gast
|
Blijft het mooiste merk qua design (al twee jaar). Zo ook deze skim. Met dank aan de Oosterburen die op het moment absurde deals hebben.....
|
|
|
TBK
|
Helemaal top, je hebt een mooie voordeur !
|
|
|
martimor
|
Omdat mijn konijnen nog niet aan vervanging toe zijn na 2 jaar intensief gebruik,dus die blijf ik gebruiken voor het spelen in de golvies.Ik miste wel een beetje de boost en hangtime van een ander type kite ,vandaar de keus op dit springmonster, ,we gaan het dit weekend meemaken..... .dus ik ga deze varen in combie met mijn twintip Hoog springen doet ie wel... Ook goede lowend vond ik.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Helemaal top, je hebt een mooie voordeur ! Wil je de RAL-code weten?
|
|
|
martimor
|
vet boardje , maareh niet recht omhoog houden hè, anders krijgen ze nog meer natuurgebied door het spotten van pelikanan in nederland.
|
|
|
[Pepper]
|
Helemaal top, je hebt een mooie voordeur ! Wil je de RAL-code weten? Laat me raden: 6009?
|
|
|
Bluecupra
|
@feddomw; bij welke shop heb je dit board gekocht en voor welke prijs als ik vragen mag? Op windsurf.de of surfpirates.de kan ik het board niet vinden
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Element inderdaad. €5 verzendkosten. Element verkoopt ook de Duke voor €449(!).
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Blijft het mooiste merk qua design (al twee jaar). Zo ook deze skim. Met dank aan de Oosterburen die op het moment absurde deals hebben..... De oplossing om toch in vogelgebieden te mogen kiten Vroeger had je bij Vlieger Op van die eenlijners met roofvogels erop...ideetje voor een nieuwe kite?
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Na lang wachten eindelijk het bordje binnen. Bordje ligt al een week zonder voetbanden op tafel en moet nog getest worden.
Wow Olten, erg Nice!!!! Al wat meters gemaakt??
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jaja eindelijk mijn keuze gemaakt, de Best Taboo in de maten 7m en 10m:
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Aboards Zseries 2012 in maat 133*40 Voelt iets lichter aan dan het 2011 model. Hopelijk morgen varen op Neeltje Jans
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dan ben ik echt benieuwd naar deze kites, als je hiervoor je Cabrinha's hebt omgeruild Aboards Zseries 2012 in maat 133*40 Ziet er heel vet uit Geen channels in de bodem?
|
|
|
kobrin
|
Wel een soort channels, hydrodynamic stabilizers voor meer controle en stabilliteit. Ze lopen vanuit het midden open naar een v aan de tips. De Z heeft ook wat meer flex gekregen. Ben benieuwd.
|
|
|
|
kobrin
|
Vind ik ook, maar ik heb zelf nog niet met de W-series gesmurft euh gevaren
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dan ben ik echt benieuwd naar deze kites, als je hiervoor je Cabrinha's hebt omgeruild Ze varen echt goed hoor, ik heb vandaag heerlijk de hele dag met de 10 lopen knallen.
|
|
|
[Pepper]
|
Ter vervanging van m'n Bandit Dos 7m + 10m en Nobile 555: Core Riot XR2 8m + 11m + Sensor bar + Spleene Rip 34
|
|
|