HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Omdat de low-end van m'n 10m Ozone C4 toch niet zo geweldig is, een 17m Ozone Zephyr erbij gekocht
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Vet hoor Henk! Ik probeer hem graag een keer van jou als het mag. Hij is nieuwe toch neem ik aan?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Omdat de low-end van m'n 10m Ozone C4 toch niet zo geweldig is, een 17m Ozone Zephyr erbij gekocht
Hij schijnt het best te werken in combinatie met een directional raceboard. In principe worden vanaf 2011 alle grote maten voor het racen ontwikkeld. Waanzinnig hoe hard je in 10kn kan gaan met zo'n kite en raceboard
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Vet hoor Henk! Ik probeer hem graag een keer van jou als het mag. Hij is nieuwe toch neem ik aan?
Je mag hem wel een keer proberen hoor marc, hij is idd nieuw Omdat de low-end van m'n 10m Ozone C4 toch niet zo geweldig is, een 17m Ozone Zephyr erbij gekocht
Hij schijnt het best te werken in combinatie met een directional raceboard. In principe worden vanaf 2011 alle grote maten voor het racen ontwikkeld. Waanzinnig hoe hard je in 10kn kan gaan met zo'n kite en raceboard Ik kan met mijn 65-70kg altijd hard met deze kite, maakt niet uit welk boardje ik pak
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Vandaag de GoPro finmount mogen ontvangen, echt weer goed geregeld door Versus. En de mount is echt stevig, je moet wel echt een idioot zijn om dit te slopen.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Vandaag de GoPro finmount mogen ontvangen, echt weer goed geregeld door Versus. En de mount is echt stevig, je moet wel echt een idioot zijn om dit te slopen. Ik heb 'm uit de VS. Moeilijk om een goed punt te vinden om te monteren. Ik denk dat ik 'm vrij ver naar binnen ga draaien. Je kan 'm denk ik het beste toeside aan je voorkeurskant monteren, kijkend naar achteren toe. Bij toeside varen zie je bijna niets trouwens, dan hangt de lens te ver onder water/spray.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Vandaag de GoPro finmount mogen ontvangen, echt weer goed geregeld door Versus. En de mount is echt stevig, je moet wel echt een idioot zijn om dit te slopen. is de mount van plastic of van aluminium? want na een ervaring met de surfmount (waarbij mijn gopro finaal afbrak en nu ergens op de bodem ligt) heb ik weinig vertrouwen meer in dit soort mounts!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Plastic. Ik zie deze ECHT niet breken.
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
ik hoop het dan vervang ik mijn huidige montage plaat hier ook voor (als mijn nieuwe gopro binnen is) hieronder zie je wat er over was van mijn gopro nadat ik een golf pakte bij het uitvaren.... Dit kan dus NOOIT gebeuren bij deze mount. Maar de plaat op jouw foto (GoPro Surf Mount) is niet geschikt voor een twintip, alleen een waveboard. En de finmount die Versus nu voert is juist alleen geschikt voor twintip en niet voor waveboard. De finmount wordt gemonteerd precies boven op je twintip vinnen met de vin-schroeven.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Kan niet wachten totdat ik hem een keertje kan gebruiken
Wow, vette quad, Boarder73 En nu gelijk die voetbandjes eraf
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik wil hem 1 keer met voetbandjes proberen om te voelen hoe het is om te springen met zo'n board aan je voeten maar daarna gaan ze er waarschijnlijk wel af.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik wil hem 1 keer met voetbandjes proberen om te voelen hoe het is om te springen met zo'n board aan je voeten maar daarna gaan ze er waarschijnlijk wel af.
Doen Was voor mij ook de reden om ze er direct af te halen Heb nog nooit gesprongen met straps erop, blijft altijd een risicofactor. Heb al een aantal strapped boardjes gezien met forse deuken onder de pads...
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
ik hoop het dan vervang ik mijn huidige montage plaat hier ook voor (als mijn nieuwe gopro binnen is) hieronder zie je wat er over was van mijn gopro nadat ik een golf pakte bij het uitvaren.... Dit kan dus NOOIT gebeuren bij deze mount. Maar de plaat op jouw foto (GoPro Surf Mount) is niet geschikt voor een twintip, alleen een waveboard. En de finmount die Versus nu voert is juist alleen geschikt voor twintip en niet voor waveboard. De finmount wordt gemonteerd precies boven op je twintip vinnen met de vin-schroeven. nou zoals ik al zei ben ik heel benieuwd.... heb na mijn ervaring toch wat terughoudend gevoel ... maar hij zal vanaf nu vaak zat langs komen denk ik met mooie beelden.... vandaag wel bericht gehad dat mijn nieuwe gopro onderweg is!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
ik hoop het dan vervang ik mijn huidige montage plaat hier ook voor (als mijn nieuwe gopro binnen is) hieronder zie je wat er over was van mijn gopro nadat ik een golf pakte bij het uitvaren.... De mount is echt stevig hoor, ik ga hem zaterdag proberen @ de wakeboardbaan. Dit kan dus NOOIT gebeuren bij deze mount. Maar de plaat op jouw foto (GoPro Surf Mount) is niet geschikt voor een twintip, alleen een waveboard. En de finmount die Versus nu voert is juist alleen geschikt voor twintip en niet voor waveboard. De finmount wordt gemonteerd precies boven op je twintip vinnen met de vin-schroeven. nou zoals ik al zei ben ik heel benieuwd.... heb na mijn ervaring toch wat terughoudend gevoel ... maar hij zal vanaf nu vaak zat langs komen denk ik met mooie beelden.... vandaag wel bericht gehad dat mijn nieuwe gopro onderweg is!!
|
|
|
|
|
rocket man
|
Nieuw SUP boardje van Starboards (type: Whopper) gekocht vandaag! Beetje laat in het seizoen maar Siem de Jong had een mij super deal aangeboden die ik gewoon niet kon laten liggen... mooie plank krijg zelf ook steeds meer belangstelling te krijgen voor het suppen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jongens, kun je wel blijven staan op z'on plank met de woei (en golven) van deze week?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Jongens, kun je wel blijven staan op z'on plank met de woei (en golven) van deze week? Ja. Maar bij sideshore wind kan je geen hoogte lopen. Downwinder SUP. lijkt me niets mis mee.
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Welke maat is het geworden?
Het is uiteindelijk de 6" geworden. Denk dat die qua lengte wel goed is voor mij
|
|
|