Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
kijk... mooi oranje is niet lelijk Dat bedoel ik. Ziet er goed uit hoor, vooral dat barretje
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
De ontwerper van de OR bar is actief hier op het forum El Rudo en OR weten van de hoed en de (scherpe) rand. De OR bar is zeer sltijtgevoelig waardoor je depowerkoord slijt als een malle. Ben hierdoor al bijna een kite kwijt geraakt. Zie wat er met de OR bar gebeurd. El Rudo heeft er al een oplossing voor maar daar heb ik gereedschap en now how niet voor. Nu glij je toch wel een beetje af vind ik. Deze bar is niet slijtagegevoeliger dan welke andere aluminium bar dan ook, alleen zit bij de meeste barren het smalste deel van het gat op de hartlijn van de bar, zodat het minder zichtbaar is. Je zit nu een beetje na te mauwen, lijkt me niet nodig allemaal. Bij iedere bar treed slijtage op als er direct contact is tussen de lijn en de bar, en bij barren met een trimloop wat meer omdat de stopper de lijnen uit elkaar houd. Zeg maar zoals bij de Zeeko bar. Zoals je het nu neerzet lijkt het alsof iedere OR bar er zo bij hangt als die van jouw, ik heb vanuit OR en Stormchaser vernomen dat het om enkele gevallen gaat die voor zover binnen garantie 100% goed zijn vervangen, en voor de barren buiten garantie is er werk van gemaakt in de vorm van goede deals. Ik wil overmatige slijtage helemaal niet goed praten en we doen er momenteel van alles aan om dat in de toekomst uit te bannen, voor nu geldt dat als je tientallen of honderden uren met je materiaal in de branding zit dat je slijtage kan verwachten. Ik hoop dat de Zeeko bar je brengt wat je zoekt. Mzzl Rudo
|
|
|
barry
|
Ik heb wel een aantal 2010 barretjes verkocht/gezien maar dit is wel bizar. dit kan niet anders dan veel vaaruren en vol power tegen de stopper waarschijnlijk vaar je al je kites op 1 bar.
Ik heb meer 2010 barretjes van een kiteschool gezien en deze hebben wel wat slijtage maar verre van dit. als je de scherpe stukjes glad vijlt is er niets aan de hand. Ik gebruik altijd een beetje surfwax op mijn depower/5th line dit verlengt de levensduur aanzienlijk. OR levert nieuwe bar sticks tegen 25 euro, aangezien ik een stuk of 5 van deze gevallen had afgelopen jaar misschien is dit een idee voor jou.
|
|
|
|
Teigetje
|
@ el Rudo Ik heb met Barry veel contact gehad over de bar ook met JohnZ van OR. Dat ik nu weer de mazzel heb dat niet 1 maar beide barretjes van mij zo zijn versleten het zal wel aan mijn kiteskils liggen of dat ik graag overpowered kite. Ik weet het niet. Ik zit je hier niet af te zeiken ofzo Rudo. De hele bar is verder top dat heb ik je al eerder gezegd respect hier voor ook de de custom made bar die je voor Pimpoldi hebt gemaakt vind ik fantastisch . Dat OR schetst dat het om enkele barretjes gaat, zeg ik het zal wel, maar ik heb hier nu vier barretjes (2 later bijgekocht) liggen die allen dezelde slijtage hebben/krijgen. Misschien ligt het wel aan mijn kites Ik wil nu gewoon wat anders proberen, verder hoop ik, even goede vrienden. Ik wordt hier in Noord-Holland niet voor niets de Azijnzeiker genoemd
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ el Rudo Ik heb met Barry veel contact gehad over de bar ook met JohnZ van OR. Dat ik nu weer de mazzel heb dat niet 1 maar beide barretjes van mij zo zijn versleten het zal wel aan mijn kiteskils liggen of dat ik graag overpowered kite. Ik weet het niet. Ik zit je hier niet af te zeiken ofzo Rudo. De hele bar is verder top dat heb ik je al eerder gezegd respect hier voor ook de de custom made bar die je voor Pimpoldi hebt gemaakt vind ik fantastisch . Dat OR schetst dat het om enkele barretjes gaat, zeg ik het zal wel, maar ik heb hier nu vier barretjes (2 later bijgekocht) liggen die allen dezelde slijtage hebben/krijgen. Misschien ligt het wel aan mijn kites Ik wil nu gewoon wat anders proberen, verder hoop ik, even goede vrienden. Ik wordt hier in Noord-Holland niet voor niets de Azijnzeiker genoemd Haha Theo je kite skills zijn dik in orde. Even goeie vrienden maat!
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Vandaag gehaald en er gelijk op laten zetten, pads en straps van F-One. Ze zitten echt superfijn en ik glij er niet uit zoals bij m'n oude North pads.
|
|
|
geloof68
|
Nu de grab handle nog .... Dit lijkt wel een lusje. Pads en straps zitten inderdaad goed!
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Vers vd pers! En gelijk goed gedoopt vandaag Ik heb hier ooit wel eens een gast voorbij zien gaan die had zijn klompen er op gemonteerd, briljant
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vers vd pers! En gelijk goed gedoopt vandaag Het is een wakeskate waarbij je de bijbehorende schoenen er los op heb gezet neem ik aan? Of heeft Teigertje gelijk? Wel vet, maar je blijft ook nog steeds op je skim varen?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Teigetje...Ja dat was Sietse en die had er ook een promo film voor Friesevlag voor gemaakt ;-)
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Nu de grab handle nog .... Dit lijkt wel een lusje. Pads en straps zitten inderdaad goed!
Hehe, ja die ziet er wat aftands uit, wie weet ooit een x als ik er toevallig eentje tegen het lijf loop.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Vers vd pers! En gelijk goed gedoopt vandaag Het is een wakeskate waarbij je de bijbehorende schoenen er los op heb gezet neem ik aan? Of heeft Teigertje gelijk? Wel vet, maar je blijft ook nog steeds op je skim varen? Schoenen komen er los bij ja deze is voor als het te hard waait vd skim, je moet toch wat met zo'n enorme poel voor de deur
|
|
|
Yoram
|
En ook weer een nieuwe trapeze gescoort, ION Apex, alleen nog de kites en de boel is weer compleet vernieuwd:
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
voor een mooie prijs een Airush Lithium 6m 2012 Hij is besteld, moet alleen nog binnenkomen ik hoop zaterdag dat ie met de post gebracht word
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo... ik ben weer voorzien wat boards aangaat. heb in 2dgn een golfsurf boardje (6'7" truster), en een Naish moneyshot opgehaald.... De kite industrie heeft iig geen last van de crisis als ik de voorgaande posts bekijk.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Vet boardje die Money Shot, heb em eergister nog bij Eurofun in mn handen gehad. Alleen te veel freestyle voor mij denk, kga heel mis voor de Momentum...
|
|
|
Eagle-Jan
|
Vet boardje die Money Shot, heb emr eergister nog bij Eurofun in mn handen gehad. Alleen te veel freestyle voor mij denk, kga heel mis voor de Momentum...
ik heb met beide mee gevaren.. Beide zijn top boards!!! Maar vond de money shot wat spaarzamer voor mijn knietjes... ik had het gevoel dat je bij het het landen wat meer demping had. en hij is wat speelser.
|
|
|
FlyingHigh
|
Zo... ik ben weer voorzien wat boards aangaat. heb in 2dgn een golfsurf boardje (6'7" truster), en een Naish moneyshot opgehaald.... De kite industrie heeft iig geen last van de crisis als ik de voorgaande posts bekijk. Doe mij maar een euro moneyshot!!!
|
|
|
Eagle-Jan
|
Zo... ik ben weer voorzien wat boards aangaat. heb in 2dgn een golfsurf boardje (6'7" truster), en een Naish moneyshot opgehaald.... De kite industrie heeft iig geen last van de crisis als ik de voorgaande posts bekijk. Doe mij maar een euro moneyshot!!! ik wil ook wel een euro infuus... kon gelukkig beide boards voor een relatief goedkope prijs kopen.
|
|
|
lars
|
Vandaag stond UPS voor de deur met erg leuk pakketje!!
|
|
|