|
|
audi
|
Nieuwe trapeze gekocht Ion apex
|
|
|
Tim_GTS5
|
Shorty 3/2 met 40%korting voor de zomer en Kaapstad volgende week
|
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
en ik een ION Apex met korting (150Eur) maat L Wel de padding van de bar protectie links en rechts 1cm moeten wegsnijden die padding niet onder de riemen kon schuiven. Doch ook een Dakine Fusion (zittrapeze besteld in andere winkel) voor alle zekerhied op reis (beter voor mijn rug)
|
|
|
Langbeest
|
Peter heb jij de Apex Select of "gewoon" de Apex
|
|
|
@LaurenS
|
Peter heb jij de Apex Select of "gewoon" de Apex
Ahum ,ja doe maar ''gewoon'' ,geen select doordat de klemclips van het aansnoersysteem van het 2014 model doorslipte,ben eigenlijk benieuwd hoe ze dat dit jaar hebben opgelost.Deze zit ''bijna'' net zo lekker
|
|
|
Langbeest
|
Ben benieuwd, zit te twijfelen ivm de clips
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mijn Apex vorig model doet het prima en heeft geen Aluminium clips meer die rotten, gewoon kopen lange
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Morgen nog niet nodig, maar alvast in huis voor de koude dagen: Gul Fugitive. Tegenwoordig varen de jonkies al met een drysuit, dus ik laat mijn principes maar los.
Had jij principes dan, Andre?
|
|
|
geloof68
|
Steeds minder dus Michiel .
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi Teig,heb er ook voor staan kwijlen 2 jaar gelee ,toch voor twintippen gekozen
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Leuk boardje theo en tim lekker naar kaapstad enjoy en ga lekker veel verschillende spots zien ipv alleen big bay
|
|
|
|
DM2008
|
Ook maar een Ion apex 2015 angekauft bij vdB zonder korting , mijn 2014 model werd een beetje rabbig Ook! Maar dan blauw en bij Telstar
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Op de valreep van 2014 nog even een second hand boardje gescoort donker eiken ....... zo jaren '70 .......
|
|
|
|
geloof68
|
Haha aan de kleurtjes zal het niet liggen,dre Inderdaad! Ik vroeg aan onze zoon: welke vind jij het mooiste? Je raadt het al, de blauw witte. Too much colours, maar gemakkelijk voor de beginnende kiter, die zijn/haar boardje zoekt. Die linkse is een combi board (om te kiten en om twister te spelen).
|
|
|
arvidnl
|
Vandaag deze gekocht.hoop dat de kou in Nl wegblijft.maar mocht ie komen dan ben ik er klaar voor.
|
|
|