Langbeest
|
Ach, ze waren in de aanbieding......
|
|
|
|
Big Vin
|
Hard werken waarschijnlijk ride
|
|
|
Langbeest
|
John,ik heb een goed voorbeeld van mijn kite matties....... Fuck de crisis
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Nu het buiten > 30 knopen waait, lijkt dit wellicht een vreemde aankoop. Zie het maar als een diepte investering voor de komende zomer (6weken Vrouwenpolder/Neeltje Jans).
Mijn Ocean Rodeo Mako is zoals bekend een fantastisch board: heerlijke speels, super smooth in chop en sterk in carving en rippen van waves. Wellicht enige minpunt: zijn lowend valt enigzins tegen.
Om 's zomers beslist als eerste/enige op het water te staan met mijn Flite (17m) heb ik voor nog geen 250 euri de Ocean Origin (142 x 47) gescoord. Voor dit bedrag kon ik hem niet laten liggen .... en als hij niet bevalt, kan ik hem nog altijd inzetten als strijk- of boekenplank.
|
|
|
|
Langbeest
|
Doe je goed Manfred, lekker kleffe handjes
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vandaag deze gekocht.hoop dat de kou in Nl wegblijft.maar mocht ie komen dan ben ik er klaar voor. Warm zijn ze wel maar je krijgt er kramp van in je handen en voorarmen.
|
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Had ik ook bij 3mm handschoenen, nu niet meer met 1,5mm handschoenen van O'Neill en die zijn ook lekker warm.
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Kramp: ik snij de handpalm uit mijn handschoentjes: minder warm maar je krijgt geen kramp en je kunt je vingers vrijmaken om een handeling te doen.
|
|
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Zonnige dag vandaag en bij stormchaser Barry langsgeweest. Cappucino gedronken en Prodigy 2 9.5 en 3 7.0 en een Surf series 5.11 opgehaald
|
|
|
|
Kemperman
|
Ziet er heel gaaf uit dat wave plankje!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Super gelikt waveboard! Heel vet van OR om het logo en striping door te laten lopen over de pads
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
veel plezier met je OR-setje ....
|
|
|
barry