Shops en oude troep!

Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #50 Juli 17, 2009, 18:32:15
edit2Rapporteer  
Vertel!!!!
Wel zo eerlijk als de shop zijn zegje mag doen.

idd een verhaal heeft altijd 2 kanten en op deze manier is alleen de shop zwart gemaakt  ThumpDown
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #51 Juli 18, 2009, 11:35:07
edit2Rapporteer  
Ik mag niet al te inhoudelijk op de mail ingaan maar de shop zegt dat ze de oudere kites verkopen voor onderdelen en er altijd bij vertellen dat hiermee niet meer te kiten valt. Dus ook in het geval van deze persoon is er een duidelijke uitleg geweest. Tevens raden ze beginners ten strengste af om zulke kites te gebruiken maar zijn er altijd mensen die denken dat ze beter weten.

Wat hiervan wel of niet waar is weet ik natuurlijk niet maar dit bewijst maar weer eens dat een verhaal 2 kanten heeft.
spruce

Berichten: 451
Antwoord #52 Juli 18, 2009, 11:52:20
edit2Rapporteer  
Hmm als nu alle shops hun oude meuk bij mij doneren, dan laat ik er zitzakken van maken en krijgt elke shop een percentage van de winst.

ThomasC

Berichten: 253
Antwoord #53 Juli 18, 2009, 13:15:15
edit2Rapporteer  
Als iemand ergens nog een Wipika classic heeft zien liggen, hoor ik het graag!
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #54 Juli 18, 2009, 18:28:01
edit2Rapporteer  
Ik mag niet al te inhoudelijk op de mail ingaan maar de shop zegt dat ze de oudere kites verkopen voor onderdelen en er altijd bij vertellen dat hiermee niet meer te kiten valt. Dus ook in het geval van deze persoon is er een duidelijke uitleg geweest. Tevens raden ze beginners ten strengste af om zulke kites te gebruiken maar zijn er altijd mensen die denken dat ze beter weten.

Wat hiervan wel of niet waar is weet ik natuurlijk niet maar dit bewijst maar weer eens dat een verhaal 2 kanten heeft.

dit zou weleens de waarheid kunnen zijn, aangezien de meeste kite's niet eens inorde waren om ermee te vliegen (scheuren enz.) dus klinkt opzich wel logisch.....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.