Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tja, dat is kiten op de Slufter in het weekend, oppassen geblazen met de drukte. Lekker filmpje
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Mooie actie maar gaat inderdaad 2 keer maar net goed Beetje lullig om zulke acties te doen dichtbij mensen maargoed.
|
|
|
Vinni
|
Mja in dat poeltje is wat weinig ruimte. Ik nam ook wel wat veel risico, geef ik direct toe
|
|
|
Marko
|
Vind het wel mee vallen hoe druk het was zo te zien. Was er laatst en het was toen zo druk dat het moeilijk was om zelfs in dat poeltje te komen. Mooi filmpje
|
|
|
Lex
|
Mooie stijl!
|
|
|
|
|
|
Micky
|
Hee bedslet, heb jij wel een visum aangevraagd om daar te mogen kiten? Zien er weer lekker uit die slides....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi fimpje Vincent. Lekkere slide Het wordt weer eens tijd dat we samen het water onveilig gaan maken
|
|
|
Vinni
|
Thnx voor de reacties! @ Mick, Een visum heb je helemaal niet nodig als je een aso kiter bent @ HJ, Het word inderdaad weer een hoog tijd dan we naar mirns vertrekken! Laat maar een keer weten, ik ben elke dag, op uitzondering van de vrijdag, vanaf 12.00 beschikbaar
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Leuk, die slides moet ik ook eens leren...maarja...vlakwater lijkt me dan wel handig..en dat poeltje vind ik maar niks...
|
|
|
Vinni
|
Je kan hem ook mooi tussen de golfjes door doen hoor! Als het maar niet teveel choppy is.
|
|
|
Marko
|
Als je goed kan slide kan je dan ook niet de jazus walk proberen?
|
|
|
Vinni
|
Heey, ja die jesuswalk lukt mij ook wel, alleen het board op tijd weer aan gedeelte lukt nog niet Alleen nog ff een kwestie van het board weer aan m'n poten krijgen dus!
|
|
|
Marko
|
haha oke lijkt me een leuk gevoel je board its voor je uit gooien en erop landen? of in de lucht aan doen?
|
|
|
KappuhH
|
Had um in de vakantie even gemist, maar wat lekker Vincent! Die slide is inderdaad zo lekker! Moeten maar snel weer eens samen gaan varen.
|
|
|
vissie
|
Nice vinni!
|
|
|
|
Vinni
|
Thnx gasten @KappuhH, we moeten idd maar weer eens het water op. Ik heb nu ook m'n rijbewijs en bijna (lees voor 1 sep.) een auto dus ik kom ook wat vaker naar mirns!
|
|
|
dimitri
Gast
|
1 keer gaat nog maar net goed.
Niet echt het juiste voorbeeld als ik het zeggen mag.
Verder een tof filmpje.
|
|
|
Vinni
|
Mja daar heb ik ook al m'n excuses voor aangeboden Maargoed, je neemt sowieso al risico als je in dat poeltje gaat op de sluf.
|
|
|