een "prettige" foto

Idefixe

Juli 15, 2009, 08:55:25
edit2Rapporteer  
In het kader van het Natura 2000 gebeuren en alle klachten met betrekking tot de "schadelijke effekten"  van het kitesurfen blijft iedere keer weer de discussie staan : Hoe schadelijk is dat kitesurfen nou  echt?  Vanuit de praktijk zelf ervaar ik regelmatig dat het met die "schadelijke effekten"  ( mits je je als kitesurfer aan de regels houdt ) best wel meevalt.
Zwanen bijvoorbeeld zouden door de nabijheid van kitesurfers flink verstoord worden...........
Op deze foto zwemmen ze anders allemaal vrolijk in het rond...........

Vliegenaar

Geen avatar

Antwoord #1 Juli 15, 2009, 09:06:58
edit2Rapporteer  
Het viel me bij Mirns op dat die kleine zwaluwen graag met je kite meevliegen.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #2 Juli 15, 2009, 09:07:59
edit2Rapporteer  
De stille kites zullen de vogels echt niet meer afschrikken. In het begin mischien maar nu vogels het gewend zijn zien ze die niet meer als bedreiging. Het is al vaker voorgekomen dat vogels gewoon langs kites vliegen zonder bang te zijn.

De windmolens langs de kust maken veel meer lawaai en schrikken de vogels pas echt af. En wat dacht je van het scheepsverkeer op bijvoorbeeld de westerschelde? Als er zo een schip langskomt ruik je gewoon de brandstof. Het is gewoon zo dat de milieumensen altijd wat moeten hebben om hun werk te laten bestaan. Dus moeten ze wel ergens tegenin gaan.
Molliebollie

Antwoord #3 Juli 15, 2009, 09:32:18
edit2Rapporteer  
Ja, maar windmolens zijn goed voor het mileu  schater  InLove
Morres

Antwoord #4 Juli 15, 2009, 10:53:46
edit2Rapporteer  
sommige vogels maken zelfs nesten in windmolens.....maar nu zitten de windmolens in de nesten..

Trouwens, elke foto met Gekke Gerrit erop is prettig, geile boy van me!
In Palmones sprong hij een keer zoooo hoog dat hij een Best Waroo, bijna op 12 uur, op zich in kreeg gestuurd, echt kei en kei lomp. 2x een dikke lift in zn sprong, was wel grappig, was de eerste dag dat we gingen kiten daar Net uit ons nest en nog maar een halve dag geleden geland
Idefixe

Antwoord #5 Juli 15, 2009, 11:13:17
edit2Rapporteer  
verder gaat alles wel goed Morris?
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 Juli 15, 2009, 11:16:38
edit2Rapporteer  
pas maar op Tom, hij heeft post-moderatale depressie, krijg jij ook.
ooit.
kitemafkees

Antwoord #7 Juli 15, 2009, 11:37:39
edit2Rapporteer  
Wat een lieve texten Morrie porrie Wink

Tom, als je me even je mail adres pb't mail ik je in high resq een paar....
Henning

Antwoord #8 Juli 15, 2009, 15:34:09
edit2Rapporteer  
Ik heb over het algemeen de indruk dat de "vogelaars" zich drukker over de kites maken dan de vogels zelf...

wazzaah

Antwoord #9 Juli 15, 2009, 21:22:21
edit2Rapporteer  
Altijd leuk dat soort foto's

Kijk s op je kalender, maand december Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.