rocket man
|
rudo laat me de url weten, heb op katwijk behoorlijk trieste verhalen gehoord van kiters, die net wat bij elkaar gespraard hadden, een oudere kite als inruil gegeven en de nieuwe (nog niet afbetaalde kite) ff een dag in de container gestald hadden... en gejat. Moeten nu een lange tijd werken om een nog niet afbetaalde en getsolen kite terug te verdienen, triest triest.
|
|
|
Morres
|
zonder internationale backup geen nut, neem contact op met hanglos.nl en kiteforum.com en de duitse fora. Als er een platform komt die elke site makkelijk kan inbedden in hun eigen website heb je de grootste kans op succes. Met bijvoorbeeld een alarm knop/lichtje wanneer iemand wat gevonden heeft
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zonder internationale backup geen nut, neem contact op met hanglos.nl en kiteforum.com en de duitse fora. Als er een platform komt die elke site makkelijk kan inbedden in hun eigen website heb je de grootste kans op succes. Met bijvoorbeeld een alarm knop/lichtje wanneer iemand wat gevonden heeft exactamundo! Dit is er een voor de gezamelijke Slissen, Tobies en tientallen anderen. En geen ego's, IKO's en IKA's erbij, gewoon vanuit het plebeum!
|
|
|
El Rudo
|
rudo laat me de url weten, heb op katwijk behoorlijk trieste verhalen gehoord van kiters, die net wat bij elkaar gespraard hadden, een oudere kite als inruil gegeven en de nieuwe (nog niet afbetaalde kite) ff een dag in de container gestald hadden... en gejat. Moeten nu een lange tijd werken om een nog niet afbetaalde en getsolen kite terug te verdienen, triest triest.
hee ik heb die URL net verzonnen en niet geboekt, iemand anders is er kennelijk al mee bezig, hopelijk in dezelfde sfeer als dit idee.
|
|
|
spoetnik
|
goed idee. Ik wil wel gaan bouwen hoor....
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik wil ook wel bouwen hoor. Is niet zo moeilijk enkel zal je veel sites moeten meehebben in dit idee.
|
|
|
Spoon
|
en een flinke database idee is top.. maar dat was te verwachten. Het is rudo
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Hosting kan op de kitehigh server mocht dat nodig zijn.
|
|
|
Kevin
|
Je moet kijken of je de database van kitehigh,hanglos en eventueel kiteforum kan gebruiken en dat iedereen ook op deze sites de mogelijkheid krijgt/heeft hun serie nummer in te vullen Wanneer je dit dan geregelt hebt is het een kwestie van een site maken waar je alleen maar het serie nummer in hoeft te vullen en je ziet meteen van wie het is en of het als verloren opgegeven staat
|
|
|
ErikB
|
In 2003 zijn we begonnen met http://www.kitegearfinder.com. Jammer genoeg is het nooit lekker van de grond gekomen. Zou mooi zijn als er een database komt wereldwijd.
|
|
|
|
ydd_kiter
Geen avatar
|
Beste mannen, Ik ben hier sinds een week mee bezig. Momenteel ben ik het WordPress blog aan het inrichten en de database er achter is bijna klaar. Deze moet nog gevuld worden. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen en sta natuurlijk open voor alle suggesties die jullie hebben! Groetjes! PS. De url plaats ik hier wanneer deze noemenswaardig is!
|
|
|
El Banditos
|
nice job, we zien het wel verschijnen
|
|
|
spoetnik
|
Hup, beetje opschieten met bouwen, Castricum is nu helemaal leeggehaald. Mag ik raden naar de domeinnaam, is het http://www.kiteregister.com/ ?? Die is net geregistreerd. :-)
|
|
|
hollandkiter
|
Het heeft geen zin om alle kites te registreren, onbegonnen zaak!
Beter is een "zwarte lijst" aanleggen van gestolen en verloren spullen. Met serienummers natuurlijk en de laatste "wettige"eigenaar erbij.
|
|
|
El Rudo
|
Het heeft geen zin om alle kites te registreren, onbegonnen zaak!
Beter is een "zwarte lijst" aanleggen van gestolen en verloren spullen. Met serienummers natuurlijk en de laatste "wettige"eigenaar erbij.
dat is ook precies het idee! Alleen gestolen en of verloren kite gear.
|
|
|
hollandkiter
|
Mooi, maar ik hoop het niet in te hoeven vullen :-)
|
|
|
spoetnik
|
Ik zou wel iedereen zijn/haar serienummers van alle spullen in laten vullen. Kan je, als je spullen vermist zijn, een vinkje aan zetten dat ze zijn gejat.
Meeste mensen vergeten om serienummers te noteren, en bij verlies van spullen is het dus te laat.
|
|
|
wilfried
Geen avatar
|
Misschien een idee om een tracker in je bagage te stoppen !! Als blijkt dat deze dan gestolen is kun je gewoon via een google maps je gestolen spullen weer vinden. De trackers worden steeds kleiner !!! Of een bagage alarm van doberman erop werkt ook goed !! Ik mag volgens mij geen reclame maken dus moderator verwijder dit maar als ik het niet mag: Doe het dan ook niet
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als je reclame maakt voor spulletjes waarmee je je spullen kan terug vinden en of beveiligen dan doe je daar veel mensen een plezier mee. Dus dan moet je er hier reclame voor makenDus pleur die shit hier weer neer en Reflex laten staan die zooi, he.
|
|
|
sam
|
Als je reclame maakt voor spulletjes waarmee je je spullen kan terug vinden en of beveiligen dan doe je daar veel mensen een plezier mee. Dus dan moet je er hier reclame voor makenDus pleur die shit hier weer neer en Reflex laten staan die zooi, he. Amen
|
|
|
wouterb
|
bovendein zie ik dit meer als 'informatievoorziening'.
Aan de andere kant; eerste post en meteen je product aanbevelen.....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Aan de andere kant; eerste post en meteen je product aanbevelen Zit ook wat in natuurlijk maar aan de andere kant als wij er ons voordeel mee kunnen doen. Vind ik het best. Maar effe googlen doet wonderen. effe zoeken op naam van dat hondenras wat genoemd wordt. Heb effe zitten kijken maar er zitten best handige apparaatjes bij.
|
|
|
wouterb
|
Ik kwam per ongeluk deze tegen. Idd wel handig als je zonder auto je hele handeltje op de kant heb liggen. misschien zelfs als alleen je 2e boardje even laat uitrusten. Wat eigenlijk wel mooi zou zijn is een GPS-tracker voor als je board gestolen word of verliest na een mislukte cutback...
|
|
|