Crisis bij Mystic?

Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #25 Augustus 01, 2009, 13:11:53
edit2Rapporteer  
Dat is idd niet netjes ... maar heb je niet eerst naar de shop gebeld of ie al binnen was? Dan was je iig niet voor jan l*l gereden...neemt niet weg dat je dan nog steeds geen spreaderbar hebt.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #26 Augustus 01, 2009, 13:18:17
edit2Rapporteer  
Dat is idd niet netjes ... maar heb je niet eerst naar de shop gebeld of ie al binnen was? Dan was je iig niet voor jan l*l gereden
Als de shop mij met zekerheid toezegd dat een bestelling er een bepaalde dag / datum is dan ga ik daar van uit dat dat klopt. Dat persoonlijke contact / probleem oplossen is juist het positieve van een shop t.o.v. internet  "zeggen ze"  ............
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #27 Augustus 01, 2009, 13:24:31
edit2Rapporteer  
true ... ik had iig zelf voor de zekerheid altijd nog eventjes gebeld, magoed ... je hebt wel een punt miss.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #28 Augustus 01, 2009, 23:05:48
edit2Rapporteer  
true ... ik had iig zelf voor de zekerheid altijd nog eventjes gebeld, magoed ... je hebt wel een punt miss.


ben het met idefixe eens....wanneer ze zeggen dat hij er binnen een week zou zijn en je gaat dan nog een week later en hij is er nog steeds niet, dan zou ik ook flink pissed zijn  loser Lips Sealed ThumpDown
Mystic vind ik een erg gaaf merk omdat ze van die vette designs hebben, maar ik vind de kleding belachelijk duur, de mesjes die niet eens meegeleverd worden, terwijl iedereen zo'n ding ooit nodig zou kunnen hebben en dan de kwaliteit van sommige pakken waarbij de naden loslaten en de 2009 trapeze waar de kleur vanaf bladerd..... ThumpDown
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #29 Augustus 01, 2009, 23:20:15
edit2Rapporteer  
joho: rustig! Het gaat bij mij om een oude trapeze dus garantie is hier niet aan de orde. Ik baal alleen van de afhandeling
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #30 Augustus 01, 2009, 23:51:38
edit2Rapporteer  
 Grin ben rustig, alleen valt me beetje tegen en baal wel, want juist door dat vette design van hun materiaal wil ik het graag kopen, maar dan moet de kwaliteit ook goed zijn Wink  (overigens is mijn 2006 warrior nog steeds in een vrij nette staat en ben er nog steeds tevreden over  Tongue).

Ik Had al gelezen dat jij veel gesloopt krijgt (zelfs een hufterproof ontwikkelde SS Fuel Grin) , maar ik vind dat wanneer er iets kapot knalt wat erg gevaarlijke gevolgen kan hebben en waar jezelf niks aan kon doen, ze best een simpele haak van 30 euro op kunnen sturen binnen of buiten de garantie (wat is die ene trapezehaak nou om een klant tevreden te houden?!)....en nou kunnen mensen wel zoiets hebben van ja dan blijf je bezig met vergoeden, dan moeten de producten gewoon in orde zijn, vind ik  Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.