Spoon
|
damn, die pdf ziet er idd gelikt uit. tis dat mijn eigen kite het nog prima doet en dat mn centjes het op dit moment iets minder doen maar anders was dit zeker een optie geweest. Misschien ff met zeeko in contact komen voor een sponsoring
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
dan ga ik eerst de Notus testen. Ik hoop dat hij echt zo goed is als jullie zeggen.
@mini-me: wat doe jij eigelijk om 4.25 op KH?
Mocem ik kom ook wel eens in Wijk aan Zee, dus misschien kunnen we daar een keer afspreken. (als er wind is tenminste) Ja Henk Jan verklaar je nader, wat doe jij zo laat op het forum.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
damn, die pdf ziet er idd gelikt uit. tis dat mijn eigen kite het nog prima doet en dat mn centjes het op dit moment iets minder doen maar anders was dit zeker een optie geweest. Misschien ff met zeeko in contact komen voor een sponsoring Als je een ander merk als Naish gaat varen praat Kevin niet meer tegen je op je stage
|
|
|
Spoon
|
Als je een ander merk als Naish gaat varen praat Kevin niet meer tegen je op je stage hehe lol, Ik heb niet echt met hem gepraat want hij was in gesprek. en ik wist niet of het een meeting was of gewoon wat aan het chillen .. en daar komt bij dat hij hier vast niet elke dag is dus...
|
|
|
mocem
|
@hard2handle is goed moeten we dan een keer doen. stuur me maar een PM als je heen ga. Dan zie ik het wel.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ze zien er goed uit! Ik hoop snel een x de tijd en de mogelijkheid te hebben ze te testen...
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb even navraag gedaan bij Zeeko en kreeg het volgende antwoord mbt het relaunch en waarom E.R.A syteem op alle kite.
"for a simple reason, I wanted to have one reference of bar, and I prefer people have it, and if you don't want to use it, just put off it. I was afraid to sell a ERA kite and people don't know how to assembly it but for sure, kites are easy to relaunch, even if 2010 10m and 12m are easier to relaunch than last year without the ERA. ERA is good for light winds, and light weight riders like girls or kids"
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Ik heb even navraag gedaan bij Zeeko en kreeg het volgende antwoord mbt het relaunch en waarom E.R.A syteem op alle kite.
"for a simple reason, I wanted to have one reference of bar, and I prefer people have it, and if you don't want to use it, just put off it. I was afraid to sell a ERA kite and people don't know how to assembly it but for sure, kites are easy to relaunch, even if 2010 10m and 12m are easier to relaunch than last year without the ERA. ERA is good for light winds, and light weight riders like girls or kids"
Precies zelfde quote wist Nicolas me op msn te vertellen. Voor scholen is het natuurlijk ook ideaal icm de LT versie. Zie zo vaak scholen in te weinig wind les staan geven en problemen hebben met de relaunch. Zou hiermee verleden tijd moeten zijn volgens mij want in 6 knopen relaunchen betekent dat als je kite in de lucht blijft staan ook wil relaunchen. H2H: die 11m vaar je nog wel in 25 knoopjes. Je kunt de extentions er ook nog afhalen waardoor je de highend nog iets vergroot.
|
|
|
Hard2Handle
|
Bedankt voor de info Henk Jan! (Zie dat je 5555 post hebt, je bent hard op weg om Michiel in te halen )
|
|
|
Hard2Handle
|
H2H: die 11m vaar je nog wel in 25 knoopjes. Je kunt de extentions er ook nog afhalen waardoor je de highend nog iets vergroot.
Heb de 11 gehouden in 28 knoopjes maar fijn varen was anders, ga dan liever met de 7m. De 25 knoopjes hebben vlagen van ruim 30 knoopjes, dat zie je als je naar beneden scrolled op de guru. Ik neem een 7 en 11 mee dus hakken ende beulen zal er wel gebeuren daar maak ik mij geen zorgen over. De extentions er afhalen moet ik nog proberen, heb ik daar mooi de tijd voor om uit te testen.
|
|
|
Tsss
|
H2H, ik heb nog een 7 en een 9. Wel slim om het gewoon goed werkend te leveren, en als je er geen gebruik van maakt kan je het er zelf afhalen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb alleen maar wind van 25-30kn gehad op Naxos. Slechts een dag 'slechts' 18kn. Ik was er alleen in het begin van de zomer. Zomers kan het er ook weleens niet waaien, of minder hard.... Beetje onzin over die posts, iedereen kan veel posts achter zijn naam krijgen door veel te reageren op trefpunt bijvoorbeeld (zoals ik ). Het gaat meer om de kwaliteit als de kwantiteit.
|
|
|
Hard2Handle
|
H2H, ik heb nog een 7 en een 9.
Zou wel genoeg moeten zijn, weet niet wat je gewicht is, maar dan zou je alleen niet kunnen varen als er echt weinig wind is.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
H2H, ik heb nog een 7 en een 9.
Zou wel genoeg moeten zijn, weet niet wat je gewicht is, maar dan zou je alleen niet kunnen varen als er echt weinig wind is. A. een Zeeko-teamrider zit het "zeeko 2010 topic" te spammen met off-topic informatie B. jullie vergeten dat door de hogere temperatuur en droge lucht de wind minder kracht heeft in Griekenland als hier. Je vaart dus relatief groter dan je gewend bent. Vorig jaar had ik op Samos bijna 20kn nodig om op zee met flinke deining hoogte te kunnen houden met een 9m2, in NL al gauw 3 knoopjes minder.
|
|
|
Tsss
|
hehe, we hebben gewoon zin in vakantie ik ben trouwens 75 kg Weer on-topic: ik zag dat de 11m vervangen wordt door de 10m dit jaar. Dan hebben ze toch eigenlijk geen maten van rond de 14m meer nodig?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
10/7 Tess is de combo, ook voor de Notussen. En idd. zul je niet het allerbeste low-end hebben, want dat hebben de Banditdos, Core GT en Best Kahoona. Ik hoor ook geruchten dat de Bandit3 iets aan low-end gaat inleveren, vandaar dat daar wel weer een 11 en 13m2 voor in de plaats komen. Toch hebben we het hier over 1 tot maximaal 2kn verschil. Mijn ervaring is dat ik dat kleine verschil in low-end op de koop toe wil nemen voor het enorme vaarcomfort en gevoel wat je er voor terug krijgt! H2H: Vakanties zijn in dit topic OFF-TOPIC, Zeekoeienspammer!!!
|
|
|
Spoon
|
maaruh..is er nog tegen groepskorting een 10 en een 7 te kopen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
maaruh..is er nog tegen groepskorting een 10 en een 7 te kopen? He, dat is niet eens zo'n gek idee
|
|
|
El Banditos
|
maaruh..is er nog tegen groepskorting een 10 en een 7 te kopen? dat is serieus helemaal niet zo gek idee, als je nou met een groep ineens veel kan afnemen, misschien een nieuwe hype
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
maaruh..is er nog tegen groepskorting een 10 en een 7 te kopen? dat is serieus helemaal niet zo gek idee, als je nou met een groep ineens veel kan afnemen, misschien een nieuwe hype De Nederlandse webshop KitePRO.nl gaat ze vanaf nu verkopen. Dus ik zou zeggen, probeer het eens (was dat trouwens al niet eens eerder geprobeerd? Of was dat op Hanglos.nl?)
|
|
|