goede wind in december, waar?

Shannon

Augustus 30, 2009, 13:59:54
edit2Rapporteer  
Met de kerst willen vriendlief en ik het zonnetje opzoeken, maar is er een spot in europa waar rond die tijd goede wind is? Heb al een beetje rondgekeken, maar volgens mij is het allemaal erg matig. We hebben geen voorkeuren qua land, maar de spot moet lopend/ met OV te bereiken zijn (Geen rijbewijs)) en een land waar je een beetje lowbudget heen kan vliegen/overnachten, want we willen het liefst anderhalve week tot twee weken blijven

Iemand tips? ik zat zelf te denken aan Tenerife, is iemand daar weleens geweest en wat waren de ervaringen? p.p
Shannon

Antwoord #1 Augustus 31, 2009, 11:57:15
edit2Rapporteer  
Ik ben er al achter dat europa niet echt is om enthousiast van te worden in de winter, de plannen zijn dus veranderd.

Een half jaartje doorsparen, en dan lekker twee weekjes naar cumbuco in de zomer, ook al een niet al te dure all inclusive gevonden in windtown voor twee weken.

Hier mag evt een slotje op!
bikiniisuit
Gast
Antwoord #2 September 24, 2009, 19:40:04
edit2Rapporteer  
hi shannon, hoe izzie. ik kom hier niet zo vaak meer daarom deze late reactie. December en Europa zou ik zeggen zit je in NL goed, qua kou alleen niet te harde. Okt t/m dec is nr 1 windgarantie spot toch Brazil en januari weer Z-Afrika, Vietnam. Leuke sites om info uit diverse spots te halen zijn: ikitesurf.com (locals uit de VS), kitesurferis.dk (Deense site), ikiteboarding.com (zuid-Afr site). Als je niet zo veel geld hebt voor verblijf meld je dan aan bij couchsurfing.com. Je kunt dan gewoon op de bank blijven slapen en ik heb er vrienden aan over gehouden. Via kiteforum.com heb ik ook diverse uitnodigingen gekregen. Reizen hoeft dus niet veel te kosten. S6 
Shannon

Antwoord #3 Oktober 21, 2009, 00:32:03
edit2Rapporteer  
eeeej

dankjewel voor je reactie, helaas, het vakantieplan is van de baan. Doe namelijk naast mn studie ook een jaar honoursproject. Dat betekent dat ik zowel mijn leven als mijn bijbaantje heb moeten inleveren.

Volgende zomer: Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Dankjewel voor de links though! heb ze bij mijn favorieten gezet!

Voor deze winter: Blauwbikken op t strand!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.