Medekiters!
Allereerst bedankt voor jullie reacties! Mijn 11 heeft idd. brede tips, de 9 dacht ik ook...ik ga het morgen op het strand meteen even checken. Ook even op elkaar leggen dus voor de maat, ben benieuwd en laat ik sowieso nog effe weten!
Verder vaar ik de 9 met de 11 bar (maten weet ik zo even niet uit mijn hoofd), zou dat ook wat uitmaken? Het lijkt me dat de 9 nog agressiever reageert met een grote (miss. dus te grote) bar, maar voor de high-end lijkt het me niet zoveel uitmaken, toch?
Zelfs als ik de 9 trim (zowel met het aanknopen, 5e lijn en depower) voor zo min mogelijk power, is hij minder goed te houden dan de 11. Erg jammer want af en toe zou ik best wat langer door willen varen (met mijn 11 haak ik ook redelijk snel af met mijn 65 kg. natuurlijk) als het echt wild wordt!!
De 11 is wel echt een fantastische
kite als je het mij vraagt...ik heb het ermee geleerd en ik vind het toch echt een stuk lekkerder varen dat zo'n zenuwachtige bowkite (moet wel zeggen dat ik nog niet superveel vergelijkingsmateriaal heb)...
Welke Fuel (geen nieuwe, heb meerdere dure hobbies) zouden jullie me eventueel aanraden naast mijn 11 uit 2006 (waar ik nog best even mee vooruit kan) om lekker te varen met een groter bereik?
Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt voor de reacties!!!
Greetz,
Guy