TunaFish kites?

dr511

Antwoord #25 September 15, 2009, 20:52:06
edit2Rapporteer  
Ach na de gxr  en dat ding wat daarna kwam was gaastra helemaal afgebrand
die vision was ook drama dus als zelfs een merk dat zo naar de kelder is gezonken het weer voorelkaar krijgt om kites ter verkopen dan zal zo'n kite in blik ook wel wat afzet vinden.
KappuhH

Antwoord #26 September 15, 2009, 20:57:19
edit2Rapporteer  
Wat enorm dom zeg om zo met je marketing om te gaan. Ik zou zeggen: slinger eens een testkite het land in zodat je reviews krijgt!

Dr511, kom je na hanglos hier ook lekker spammen?
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #27 September 15, 2009, 21:02:32
edit2Rapporteer  
El rudo ik had hem al eerder geroken hoor Wink Maargoed we kunnen het altijd eens testen zodat we zeker weten waarover we het hebben. Tunafish contacteer me maar voor een testversie Wink
KappuhH

Antwoord #28 September 15, 2009, 21:04:44
edit2Rapporteer  
Heb ze ooit ook al eens gevraagd om een testkite maar hebben ze nooit op gereageerd. Blijkbaar hebben ze dus niet zulke hele grote ambitities.
Morres

Antwoord #29 September 16, 2009, 00:53:00
edit2Rapporteer  
Ach na de gxr  en dat ding wat daarna kwam was gaastra helemaal afgebrand
die vision was ook drama dus als zelfs een merk dat zo naar de kelder is gezonken het weer voorelkaar krijgt om kites ter verkopen dan zal zo'n kite in blik ook wel wat afzet vinden.
Touché!! Grin
Ongezouten har...uh tonijn Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.