Under the bridge! 4.7kn stroming, dikke lol

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
September 21, 2009, 11:29:29
edit2Rapporteer  
Loscocco op KF:
"Videos from my kite cam and helmet cam of an EPICLY EPIC kitesurfing session out under the Golden Gate Bridge on Sept 20th 2009 there was a very strong 4.7 knot ebb going out to sea. Perfect wind and butter flat water with some swell made for a sick session with everyone throwing down some serious style!
enjoy"

helmcam

http://www.youtube.com/watch?v=-SUKJ0QTQ2E

kitecam

http://www.youtube.com/watch?v=FILz5cuX8VQ
Spoon

Antwoord #1 September 21, 2009, 11:44:23
edit2Rapporteer  
cool!!

ben ik ook geweest!
heb er overheen gereden.

alleen toen geen surfer gezien..
alleen een dooie zeeleeuw.

maar is nederland dan het enige suffe land waar je niet mag kiten in de vaargeul?

ik bedoel die gast die zit gewoon bijna bij zon ferry achterop in het tweede filmpje..
Lude

Antwoord #2 September 21, 2009, 11:49:22
edit2Rapporteer  
Gaaf!! Wat een locatie zeg!!

(alleen dat gegil van die gast in het eerste filmpje.. beetje jammer)

Allemaal grote planken he!
Idefixe

Antwoord #3 September 21, 2009, 12:00:52
edit2Rapporteer  
Nederland is echt niet het "enige suffe land"  waar je niet mag kiten in de vaargeul.  Op zich is dat ook helemaal niet zo'n slechte regel hoor. Vooral de grotere vrachtschepen hebben dus geen rem en  de gemiddelde schipper wordt echt heel nerveus als hij een vlieger voor z'n boeg ziet verdwijnen.

Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 September 21, 2009, 12:35:02
edit2Rapporteer  
Wow...... Roll Eyes

Ehhh. vriend Rudo, wordt het niet eens tijd voor een OR-onderonsje under that same bridge..... Cool

Spoon

Antwoord #5 September 21, 2009, 12:37:12
edit2Rapporteer  
Nederland is echt niet het "enige suffe land"  waar je niet mag kiten in de vaargeul.  Op zich is dat ook helemaal niet zo'n slechte regel hoor. Vooral de grotere vrachtschepen hebben dus geen rem en  de gemiddelde schipper wordt echt heel nerveus als hij een vlieger voor z'n boeg ziet verdwijnen.

hey idefixe, sorry misschien heb ik me een beetje verkeerd uitgelaten en verwoord. Uiteraard snap ik dat de regel hartstikke prettig is met betrekking tot de grote vaart. Maar als ik dan ergens langs rij en ik zie alleen maar plezier vaartuigen en wel lekker windsurfers knallen dan vind ik het een beetje een stomme regel.

als ik de bestuurder zou zijn van 1 van die boten waar die surfer in de boeggolf vaart dan zou ik ook (terecht) zoiets hebben van "doe dat ff lekker ergens anders"...
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #6 September 21, 2009, 16:44:17
edit2Rapporteer  
Super mooi ja maar kan iemand die gast vertellen hoe niet cool het is om steeds te roepen?  Tongue Op 00:59 dacht ik ff die spring er recht op, maar het ging nog goed. Ligt het aan mij of lijkt alles op de film zo dichtbij en vlak langs te komen?
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 September 21, 2009, 20:19:26
edit2Rapporteer  
Wow...... Roll Eyes

Ehhh. vriend Rudo, wordt het niet eens tijd voor een OR-onderonsje under that same bridge..... Cool

Jaaa lekker gillen!
DHSKite

Antwoord #8 Oktober 01, 2009, 16:22:18
edit2Rapporteer  
vriend van mij woont daar, vertelde laatste dat er rond de golden gate bridge één van de grootste dichtheid qua witte haaien is. altijd leuk als de wind wegvalt (zoals hij meemaakte) of je wat langer moet body draggen:)
sjorsie

Antwoord #9 Oktober 01, 2009, 17:21:39
edit2Rapporteer  

http://urbanlegends.about.com/library/n_shark_attack.htm
vriend van mij woont daar, vertelde laatste dat er rond de golden gate bridge één van de grootste dichtheid qua witte haaien is. altijd leuk als de wind wegvalt (zoals hij meemaakte) of je wat langer moet body draggen:)

zoiets?

http://urbanlegends.about.com/library/n_shark_attack.htm
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.