Grootse plannen in de Noordoostpolder

[Pepper]

Oktober 07, 2009, 11:38:18
edit2Rapporteer  
Grootste sportaccomodatie van Europa wil zich vestigen in Noordoostpolder

Emmeloord - De stichting IChallenge Park Emmeloord zal op 30 september aanstaande haar businessplan voor de realisatie van het innovatie- en durfsportcentrum met het Grand Prix circuit overhandigen aan gedeputeerde Andries Greiner van de provincie Flevoland en aan wethouder Willy Schutte van de gemeente Noordoostpolder.

Het hart van het IChallenge Park Emmeloord bestaat uit een basiscircuit met een lengte van 5500 meter, dat zowel links als rechtsom gebruikt kan worden. Door de keuze van het ontwerp ontstaan twee totaal verschillende baanvarianten.
Rondom het circuit komen ook accommodaties voor de andere sporten zoals karten, motocross, terreinrijden, etc. Daarnaast krijgen ook watersporters waaronder jetskiërs, waterskiërs, speedbootracers en onder andere kitesurfers een test- en wedstrijdaccommodatie. Op alle accommodaties zullen ook cursussen, opleidingen en incentives worden georganiseerd.

Het hele artikel vind je hier: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/103264/Grootste_sportaccomodatie_van_Europa_wil_zich_vestigen_in_Noordoostpolder.html
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Oktober 07, 2009, 11:45:41
edit2Rapporteer  
Ik had het al gezien op autoweek.nl

Eerste wat ik dacht: cool ThumpsUp
Tweede gedachten: Natura2000 ThumpDown

Dit plan staat garant voor hoge koorts in natuurfreak-land! Interessant om te kijken wat er gaat gebeuren wat betreft bezwaren e.d.
Idefixe

Antwoord #2 Oktober 07, 2009, 11:52:40
edit2Rapporteer  
Ik ben benieuwd wat dit gaat worden.
[Pepper]

Antwoord #3 Oktober 07, 2009, 11:56:36
edit2Rapporteer  
Hier nog wat info:

http://www.nu.nl/auto/2093134/flevoland-broedt-giga-circuit.html
[Pepper]

Antwoord #4 Oktober 07, 2009, 12:06:17
edit2Rapporteer  
Een betere afbeelding kon ik niet vinden maar als het (kite)surfen op dat meer in het midden moet gaan plaatsvinden (omringd door o.a. bos) dan gaat het vast geen groot succes worden....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.