ION Drysuit

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #50 Oktober 25, 2009, 11:14:18
edit2Rapporteer  
Wat mij een nadeel lijkt met die gevoerde binnenkant,
is als de binnenkant nat wordt bijvoorbeeld als je hem uittrekt in de regen of als je hem aan de binnenkant schoon hebt gemaakt. Volgens mij duurt het dan een behoorlijke tijd voordat hij droog is.  Huh
Als ik mijn pak thuis heb afgespoeld is hij de volgende dag droog voor de volgende sessie.  Cool
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #51 Oktober 25, 2009, 15:56:31
edit2Rapporteer  
Moah, het is een beetje fleece-achtig, denk niet dat het veel vocht vasthoud... We gaan het merken!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #52 Oktober 25, 2009, 21:36:10
edit2Rapporteer  
Wat mij een nadeel lijkt met die gevoerde binnenkant,
is als de binnenkant nat wordt bijvoorbeeld als je hem uittrekt in de regen of als je hem aan de binnenkant schoon hebt gemaakt. Volgens mij duurt het dan een behoorlijke tijd voordat hij droog is.  Huh
Als ik mijn pak thuis heb afgespoeld is hij de volgende dag droog voor de volgende sessie.  Cool

He assijnsjeiker ,dat pakkie is in een dag droog,ook die gevoerde binnenwand.
De eerste keer dat ik gevaren heb was ie doordat ik geen schoentjes droeg kletsnat geworden door spray van mijn board,je weet het al, de volgende dag weer lekkel droog.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #53 Oktober 26, 2009, 18:38:01
edit2Rapporteer  
Oke Peter thanks, mag dan wel een azijnzeiker zijn maar ben ook wel nieuwschierig hoor.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #54 Oktober 26, 2009, 18:43:54
edit2Rapporteer  
Is goe mien jong,....

Enige minpunt van het pak is dus dat de broekspijpen omhoog worden gedwongen door de spray van je board.Hier moeten ze eigenlijk klittebandjes op zetten om die rubberen seals af te dekken.Anders heb je al snel ballonkuiten en zit er dus water in je pak.Ik doe nu dus de seals in mijn  schoentjes en plak daar die klittenband overheen.Lekker droog en walm   ThumpsUp
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #55 Oktober 26, 2009, 18:55:57
edit2Rapporteer  
Dat is best wel appart, mijn pak heeft ook zo'n dubbele broekspijp maar die blijft wel netjes zitten  Huh
Pak heb ik trouwens vandaag opgestuurd, mot een nieuwe nekseal in.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.