Klinkenbergerplas

DHSKite

Berichten: 302
Oktober 22, 2009, 17:26:26
edit2Rapporteer  
Ik rijd hier elke dag met de trein langs onderweg naar school..

Kwijlend kijk ik naar deze Prachtige vlakwater spot, ik zie de bomen heen en weer zwiepen maar nooit een kitesurfer. Mag je hier kiten?
Scheepvaart is er verboden, je mag vissen, zwemmen, duiken etc.. lekker strandje.. je mag er 'surfen' maar ook kitesurfen? zo ja.. Niet door vertellen!!!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Oktober 22, 2009, 17:41:58
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het daar zoals de meeste binnenwaterplasjes al snel heel vlagerig is.
Naar verluid zijn er ook verschillende duikverenigingen actief ( niet echt een goede combi met kitesurfen )
Hier vind je nog meer info.
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #2 Oktober 23, 2009, 15:22:11
edit2Rapporteer  
Had die site inderdaad gezien.. zou best eens vlagerig kunnen zijn, afh. welke hoek de wind komt denk ik..

die duikers, ja dat is lastig.. alhoewel denk dat zijn meer last van mij hebben dan andersom Wink zit volgens mij niks anders op dan proberen??
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Oktober 23, 2009, 15:35:36
edit2Rapporteer  
eerst dus even bij de plaatselijke beheerder informeren of het mag.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #4 Oktober 23, 2009, 23:46:37
edit2Rapporteer  
Ik zou het niet doen.
Put ligt in een "put" dus vrijwel geen wind.
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #5 Oktober 24, 2009, 00:01:22
edit2Rapporteer  
Hah. goed punt.. ja verstandig om 't eerst ff te vragen..

morgen dan maar naar edam.. daar schijn je aardig te kunnen varen met zo Smiley
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6 Oktober 24, 2009, 00:14:54
edit2Rapporteer  
Hah. goed punt.. ja verstandig om 't eerst ff te vragen..

morgen dan maar naar edam.. daar schijn je aardig te kunnen varen met zo Smiley

Kan je doen. Mssn ff doorrijden richting Enhuizen...  Grin
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #7 Oktober 25, 2009, 21:54:45
edit2Rapporteer  
ik rij er ook vaak langs met de auto,en heb dezelfde gedachte wel is gehad.
maar volgens mij is het heel erg vlagerig daar want staat rondom vol met bomen en kan maar 1 plek bedenken waar je kan opstarten. dat is bij de parkeer plaats volgens horen zeggen komen daar ook regelmatig bilridders die elkaar ontmoeten op diezelfde parkeer plaats.....
dus of dan het kiten een extreme sport is, of je je op die plek om te durven kleden Grin
water is wel altijd supervlak inderdaad en ziet er super uit ThumpsUp maar denk dat je veels teveel bomen en huizen om de plas heen staan ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.