Nieuw Droogpakkie. Underwave

@LaurenS

Antwoord #25 Oktober 31, 2009, 17:55:06
edit2Rapporteer  
Soory mod,kon het nie laten,maar dan nu weer on topic.
Ik vind dit pak er echt niet uitzien.Lijkt of je een zwaar radio actief gebied moet gaan betreden.En body draggen lijkt me ook geen pretje...........veels te wijd allemaal.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #26 Oktober 31, 2009, 18:02:34
edit2Rapporteer  
Klopt inderdaad dat het er nogal wijd uitziet zo. Zal vast wel warm zijn maar in het water is dat enkel een last. Vind de prijs ook wel erg hoog als je het vergelijkt met veel andere pakken.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #27 Oktober 31, 2009, 18:03:15
edit2Rapporteer  
Vind hem ook errug baggy zo heet dat geloof ik. Undecided

En nee Pe ik kan niet kiten morgen, zie verder pb tje, anders krijgen we ruzie met mod's  Grin
Reflex

Antwoord #28 Oktober 31, 2009, 18:19:22
edit2Rapporteer  
GRRR  ThumpsUp
Micky

Antwoord #29 Oktober 31, 2009, 22:09:43
edit2Rapporteer  
Beetje jammer dat de meesten van jullie direct zo negatief zijn over een nieuw merk. Lijkt mij voor ons kiters dat het alleen maar goed is al er meer concurrentie op de markt komt voor dry-suits.

Knap ook dat jullie denken een “gefundeerde” mening te kunnen geven alleen door naar een plaatje te kijken?

@ Tijgetje: Als je de moeite had genomen een klein beetje verder te kijken dan je neus lang is ( en die is best lang  Tongue  ) dan had je op de website van Tijn kunnen ontdekken dat dit een Italiaans merk is.
En nee, ik heb geen ION pak. Heb wel de schoentjes (6/5) en daar komt zelfs bij 2 graden na het varen warm water uit lopen. ION is een topmerk en ook de Drysuit is van topkwaliteit en zit erg lekker. De NL prijs van 699 euro is in mijn ogen terecht voor de kwaliteit die ION vertegenwoordigd.

@ Minime: Henk-Jan, wie heeft het over een “discussie” of de rits van voren of van achteren zit? Ik in ieder geval niet maar ik vindt het wel handig als ik zelf mijn pak aan en uit kan trekken dus voor mij is die rits aan de voorkant prima. Verder ondervindt ik ook geen enkele last van de rits aan de voorkant tijdens het varen.
De vergelijking die jij maakt met Gul pakken over de prijs raakt kant nog wal!
Als je prijzen wil vergelijken doe dit dan objectief en heb het over NL prijzen!
Gul maakt een goede Drysuit! Maar 40 pagina’s over een droogpak vol lullen………..

@ Ron! Asbest verwijderen is slecht voor je gezondheid! Ook in een OR pak moet je dat niet doen! Jammer dat je meteen zo negatief bent over iets wat je niet kent en nog nooit gezien hebt. Ik denk dat een droogpak moet doen wat ie moet doen: droog zijn en droog blijven tijdens het varen! Underwave heeft in dat opzicht een pak gemaakt wat daaraan voldoet.
Of het er “gelikt” uitziet? Hooi mooi wil je zijn op het water? 
Lucifer drysuits waren het helemaal kwa look. Kosten (ook) de hoofdprijs en menigeen die dit pak heeft aangeschaft heeft de nadelen ervan al ondervonden.
Jij bent toch al knap van jezelf…heb je toch geen mooi pak voor nodig?  Grin

@Reflex: hoe kan je de prijs hoog vinden als je het pak nog nooit gezien hebt en de verkoopprijs in NL nog niet eens bekend is?  Undecided

Laat iedereen vooral dragen/kopen/varen wat hij wil maar laten we pas een mening geven over iets als je het daadwerkelijk hebt gezien of heb getest.

Gr, Micky
@LaurenS

Antwoord #30 Oktober 31, 2009, 22:46:51
edit2Rapporteer  
Qua funcionaliteit zal je wel gelijk hebben,hoewel bodydraggen me niet fijn lijkt in dit pak,maar weet dit natuurlijk niet uit ervaring .Ennuh ik blijf erbij ,het oog wil ook wat.Dat is mijn mening  Tongue
Reflex

Antwoord #31 November 01, 2009, 03:54:44
edit2Rapporteer  
De prijs is relatief hoog voor een redelijk onbekend merk ten opzichte van andere drysuits die zich toch al bewezen hebben op de markt. Ik richt me dan op de prijzen die hier eerder genoemd zijn. Een relatief jong merk zal hun spul toch moeten verkopen aan de hand van hun goedkope prijs jammer genoeg.

Het pak kan dan wel super goed zijn maar veel mensen verkiezen liever nog steeds de gevestigde waarde. Niet goed van een mens maar zo is het nu eenmaal. (en geef ze eens ongelijk, voor hetzelfde geld is hij niet goed)

Het is wel de bedoeling van een forum dat er over iets gediscusieerd kan worden Micky. Ik ben het wel met je eens dat het merk niet afgekraakt mag worden alvorens je hem getest hebt, maar een mening zoals: Ziet er baggy uit kan geen kwaad.

(HJ) MINI-ME

Antwoord #32 November 01, 2009, 20:51:55
edit2Rapporteer  
Beetje jammer dat de meesten van jullie direct zo negatief zijn over een nieuw merk. Lijkt mij voor ons kiters dat het alleen maar goed is al er meer concurrentie op de markt komt voor dry-suits.

Knap ook dat jullie denken een “gefundeerde” mening te kunnen geven alleen door naar een plaatje te kijken?

@ Minime: Henk-Jan, wie heeft het over een “discussie” of de rits van voren of van achteren zit? Ik in ieder geval niet maar ik vindt het wel handig als ik zelf mijn pak aan en uit kan trekken dus voor mij is die rits aan de voorkant prima. Verder ondervindt ik ook geen enkele last van de rits aan de voorkant tijdens het varen.
De vergelijking die jij maakt met Gul pakken over de prijs raakt kant nog wal!
Als je prijzen wil vergelijken doe dit dan objectief en heb het over NL prijzen!
Gul maakt een goede Drysuit! Maar 40 pagina’s over een droogpak vol lullen………..

Micky,

Zoals je kunt lezen ben ik niet negatief over het merk en geef ik zelfs aan dat we veel van dit merk gaan horen (in positieve zin).
Ik verwijs ook nog naar die spraytops en volgens mij moet die harnas ook wel oké zijn aangezien Tijn zijn Pad Love in gaat ruilen.

@ Die discussie over de rits was een reactie op de reactie van Allard.

@ Ik zou ook niet weten waarom die vergelijking met het Gulpak en de prijs kant nog wal raakt?? Ik wist niet dat we op dit forum alleen maar mogen discussiëren over producten die voor de Nederlandseprijs op de Nderlandsemarkt verkocht worden. Je kent mij en je weet dat ik altijd voor de laagste prijs ga.
Ik zou het dan ook niet nalaten om onze mede forum lezers te adviseren over de prijs.

Dus even vanuit gaande dat alle droogpakken goed zijn, waarom zou ik dan 250,- euro extra willen betalen voor een droogpak?
Dit is natuurlijk ook van toepassing voor de pakken van ION, OR, Mystic enz enz. 

Grts,

Henk Jan
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #33 November 02, 2009, 12:49:41
edit2Rapporteer  
Citaat
@ Tijgetje: Als je de moeite had genomen een klein beetje verder te kijken dan je neus lang is ( en die is best lang    ) dan had je op de website van Tijn kunnen ontdekken dat dit een Italiaans merk is.

He ouwe zeurpiet heb je tijd over ofzoow. Grin
Als ik het had gevonden dat het uit Italie komt had ik het er wel bij gezet. En nee ik heb helemaal geen lange neus. Ik als topicstarter wil de mensen er alleen maar op attenderen dat er weer een "nieuw" merk op de markt is met een droogpak.
Zoals je weet ga ik ook niet echt voor de looks.
En heb ik volgens mij een heeeel goed droogpak waar ik nog een jaar of wat mee toe kan. Dus wat ik wil zeggen doe er je voordeel mee hoe meer keuze hoe beter toch.  Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.