El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Wha! zorg er voor dat je tankt voor je naar de spot vertrekt, tenzij je zo gezien wilt worden met een slang in je hand. thanks Richard!
|
|
|
Haring High Richardt
|
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_8873.htmVanaf vandaag donderdag 12 oktober Thermo-onderbroek: Met kuit- en bovenbeen-isolatie, koelzone voor de binnenkant van de bovenbenen, knie-isolatie en knieholteventilatie Thermo-onderhemd: Met o.a. isolering bij de schouders en ellebogen, vochtregulatiezone, dry-zone bij de oksels, ventilatie- en klimaatzones Houdt aangenaam warm en droog Met antiglijboord Maten: M t/m XL Thermo-onderbroek: € 14.99 Thermo-onderhemd: € 17.99
|
|
|
Retard
|
Laat deze gewoon staan wordt wel verplaatst door een mod .. nu staat er 1 komt er straks nog weer een kans loos topic op KH
|
|
|
martijnc
|
Thanks richard zit op me werk wat naast de liddl zit even een setje kopen is dit trouwens lekker onder je wetsuit?
|
|
|
Haring High Richardt
|
is dit trouwens lekker onder je wetsuit? Zou ik niet doen, wordt zeiknat dus na verloop van tijd krijg je het bokkoud.
|
|
|
gravite
Geen avatar
|
Crisis... 2 lidl's moeten bezoeken voor een compleet setje XL thermo-spul..Dus wees er supersnel bij..
|
|
|
[Pepper]
|
Heb net ook even 2 setjes gehaald. Moet zeggen dat het er goed uit ziet!Handig voor onder m'n droogpak en voor onder m'n skikleding. Het loopt inderdaad aardig storm dus wees er snel bij!
|
|
|
[Pepper]
|
Inderdaad een vrij hoog Hanglos kibbelgehalt hier....
Maar weer even on-topic: Haal net dat ondergoed uit de verpakking en volgens mij valt het verschrikkelijk klein uit. Heb op de gok gewoon M gekocht omdat me dat bijna altijd goed past maar volgens mij gaat dit nooit lukken. Iemand al gepast?
|
|
|
|
|
martijnc
|
Crisis... 2 lidl's moeten bezoeken voor een compleet setje XL thermo-spul..Dus wees er supersnel bij..
ja weer een typische lidll aanbieding super goedkoop en goede kwaliteit weg in no time
|
|
|
To
|
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
dit si echt ene heerlijk pakkie heb ze zelf ook en zit heerlijk wram onder de droogpak http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_8873.htmVanaf vandaag donderdag 12 oktober Thermo-onderbroek: Met kuit- en bovenbeen-isolatie, koelzone voor de binnenkant van de bovenbenen, knie-isolatie en knieholteventilatie Thermo-onderhemd: Met o.a. isolering bij de schouders en ellebogen, vochtregulatiezone, dry-zone bij de oksels, ventilatie- en klimaatzones Houdt aangenaam warm en droog Met antiglijboord Maten: M t/m XL Thermo-onderbroek: € 14.99 Thermo-onderhemd: € 17.99
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
dit si echt ene heerlijk pakkie heb ze zelf ook en zit heerlijk wram onder de droogpak http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_8873.htmVanaf vandaag donderdag 12 oktober Thermo-onderbroek: Met kuit- en bovenbeen-isolatie, koelzone voor de binnenkant van de bovenbenen, knie-isolatie en knieholteventilatie Thermo-onderhemd: Met o.a. isolering bij de schouders en ellebogen, vochtregulatiezone, dry-zone bij de oksels, ventilatie- en klimaatzones Houdt aangenaam warm en droog Met antiglijboord Maten: M t/m XL Thermo-onderbroek: € 14.99 Thermo-onderhemd: € 17.99 toetsenbord omdraaien misschien?
|
|
|
[Pepper]
|
Hmmmmm, ik ga het terug brengen. Kwaliteit is echt ruk. Kijk maar eens goed naar de aansluiting tussen de verschillende zones. Als je deze tegen het licht houd en van binnen uit kijkt, zie je dat deze op veel plekken al los begint te laten. Kan dus na meerdere keren dragen alleen maar erger worden.
Bij jullie ook zo of heb ik gewoon een slecht setje te pakken?
|
|
|
|
[Pepper]
|
Tja je kan jezelf afvragen wat je ervan moet verwachten aan die prijs Klopt helemaal! Maar toch liggen er bij de Lidl en Aldi regelmatig goedkope artikelen die toch van goede kwaliteit zijn. De Lidl golftas bijvoorbeeld, die je ook prima voor je kitespul kunt gebruiken, is kwalitaitief een prima ding.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik zeg altijd maar zo, je gaat mij niet vertellen dat een gerenomeerd merk van bijv 120 euro voor het ondergoed en wat bij de lidl ligt voor 15 euro dezelfde kwaliteit heeft. Tuurlijk betaal je deels het merk maar het andere bedrag betaalt zich terug in de kwaliteit. Maar voor onder een drysuit is het prima
|
|
|
Langbeest
|
Bij de Makro Rucanor spul voor minder dan de LIDL prijzen. Is werkelijk top spul
|
|
|
Barrykite
|
Ik vaar eigenlijk altijd zomer en winter met een pak van prolimit. 4-3 met niks eronder en ik heb het nog nooit koud gehad.Zou dat nu door de adrenaline komen of wat?ik kite tot een graad of 4 5 boven nul.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik vaar eigenlijk altijd zomer en winter met een pak van prolimit. 4-3 met niks eronder en ik heb het nog nooit koud gehad.Zou dat nu door de adrenaline komen of wat?ik kite tot een graad of 4 5 boven nul.
Hoog BMI ? :-)
|
|
|