Verslagje Workum vandaag

Wimt

November 14, 2009, 21:11:01
edit2Rapporteer  
Zou een testdag worden van mijn nieuwe Baboe-board, was ik `m vergeten. Was ook niet erg, er was geen fanclub of ontvangstclub aanwezig om 12 uur Tongue
En ik had wel mijn andere board bij me.
Dus dat ging erg goed, vooral vandaag; super warm en super mooi wee. Wel wat vlagerig, maar niet te druk; een stuk of 15 personen.
Echt heerlijk die superlage waterstand in de winter. Ik viel me wel een blauwe stuit op een zandplaat, maar voor de rest is het water supervlak.
En da`s heerlijk met mijn 2 jaar oude C-kites. Was er niet altijd fan van gebleven, vanwege de slechte low-end, maar het komt toch altijd op de rider aan, om daarop iets te vinden. Dus doe ik ze echt niet weg, die New-kites YeSS.
Voor high- en low-end heb ik wel bow-kites, maar voor de real sweet-spot, is zo`n C-kite toch super, mits je de techniek bezit.
Dat vond ook een medekiter, en hij ging ook super met zijn 2 jaar oude Yarga(?), maar toch ging ie de nieuwste Nemesis testen. Als ie meeleest; hoe beviel ie?

Morgen Borselle. 
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #1 November 14, 2009, 21:51:21
edit2Rapporteer  
Owjee dat belooft wat als hij me morgen ziet Sad Borssele was vandaag ook lekker hoor.

Ik zal zorgen dat de fanclub er morgen staat  YeSS
Wimt

Antwoord #2 November 15, 2009, 18:32:53
edit2Rapporteer  
Er was geen fanclub. Ja toch; iemand die vond dat mijn board een mooie kleur had. Vond ik nou niet het belangrijkste criterium van mijn board, dus ging ik door over de mooie bultechniek, de rails en goed hoogtelopen enz.
Had ie geen boodschap aan, en hij herhaalde dat het board een mooie gele kleur had. Vervolgens veegde hij zijn snotpegel af, toen het busje voorreed schater

Borselle was niks vandaag.

(Tussen haakjes; als de moddermannetjes zo doorgaan met spontane berichten herverdelen in de andere rubrieken, oftewel van News afhalen, dan loopt news straks helemaal leeg, en moedig je mensen aan om maar helemaal maar niets meer te posten op Kitehigh)..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.