|
|
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
|
gelukkig heb ik me spullen nog niet opgeruimt dus kan ze zo in de auto gooien om nog een sessie te maken als er genoeg ligt
|
|
|
Naish-Kiter

|
wie gaat er morgen in de poler snowkiten schijnt dik pk te liggen weet ene mooie stek bij de eemhof centerparks en heb tostemming van de boer
|
|
|
Vinni

|
Hier ligt nog niet eens 1 cm.. Je ziet de straat er doorheen  Maar ik woon maar op 15min. van de eemhof weg. Ik zie morgen wel even, misschien rijd ik er ff langs.
|
|
|
Tim_GTS5

|
wie gaat er morgen in de poler snowkiten schijnt dik pk te liggen weet ene mooie stek bij de eemhof centerparks en heb tostemming van de boer
Is er wind dan 
|
|
|
Vinni

|
Nee 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Hier in de polder (Zeewolde) ligt er voldoende sneeuw maar geen wind. Naish-kiter..Laat maar weten hoe laat je waar gaat snowkiten.
Hier wat actueele foto's vanuit Zeewolde en plaatje van het Wolderwijd (strand Horst)
|
|
|
Morres

|
mooie foto's helaas geen wind hier, wel sneeuw genoeg
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Badankt!!!
Helaas hier ook geen wind. Morgen wel een Noorder wind met 12 knp en dat zou volgens mij een mooi dagje kunnen zijn om te experimenteren maar helaas moet ik alweer om 14.00 uur werken.
|
|
|
audi

|
12 knopen is te weinig om lekker vooruit te komen of heb je een 20m kite
|
|
|
Morres

|
sneeuwkiten heb je niet zoveel wind nodig
|
|
|
Idefixe

|
Met 12 knopen moet je inderdaad al behoorlijk wat plezier kunnen hebben. Misschien morgen na het werk ff lekker aan de vlieger hangen 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
12 knopen is te weinig om lekker vooruit te komen of heb je een 20m kite
Heb 12 knp heb je met een 12m2 al heel wat fun. Je hebt namelijk met snowkiten veel minder wind nodig.!!!
|
|
|
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
|
Op een (klein) ondergespoten weiland bij mij in de buurt kun je met je vlieger en een paar schaatsen ook al aardig wat lol hebben. Alleen ben ik er ondertussen al wel achter dat je beter in niet bevroren water kan vallen.
|
|
|
Naish-Kiter

|
morgen gaan we met een aantal naar zeelwolde bij centerparks snowkiten op groot weiland waar we toestemming hebben van de boer. wie oh wie komen ook gezellig langs
|
|
|
|
|
|
S@nd3r

|
Verwachting van het KNMI
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit vrijdag 15 januari tot en met maandag 18 januari 2010 50% kans op het aanhouden van het overwegend koude en droge winterweer. 50% kans op overgang naar een zachter weertype met af en toe regen. zaterdag 09 januari 2010 04.26 uur
Oftewel het kan vriezen het kan dooien
Lekker intelligent dus
|
|
|
|
Naish-Kiter

|
Wie oh wie gaan het vandaag weer proberen het sneeuw alweer bij en ligt al een aardig pak sneeuw hier in hilversum.
|
|
|
sjef

|
Waar kun je kiten morgen dan, hier in apeldoorn ligt niks meer
It's melting!
Morgen sneeuw maar nog meer regen!!!!
|
|
|
KappuhH

|
Deze week maar eens snowkiten. Het sneeuw hier snoeihard in Groningen...
|
|
|