|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
Kan merken dat de dooi er is je komt amper vooruit. ben net terug van een korte sessie in de polder . aardige boer en mega veel ruimte met later ene stevig windje met de 12 meter.
|
|
|
DaPiedro
|
1 keer in de sloot slechts...
|
|
|
|
Marko
|
We hebben niet al teveel beelden gemaakt ivm het feit dat er niet veel te filmen was... maar toch.. even een voor het gevoel http://www.vimeo.com/8340356Heey waar wonen jullie dan ?? ik woon ook vlak bij biddinghuizen..
|
|
|
KappuhH
|
We hebben niet al teveel beelden gemaakt ivm het feit dat er niet veel te filmen was... maar toch.. even een voor het gevoel http://www.vimeo.com/8340356Mooi beelden! Hoeveel wind stond er ongeveer?
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
wonen in almere en lelystad.... spot was bekend bij een van de jongens wind was ruk.... de 11 die je meeste ziet zat 10 meter extra lijn op, vlieger wou af en toe gewoon uit de lucht te vallen zo weinig wind was er. maar heel af en toe was er wat wind en konden we dit doen, preciese aantal knopen weet i kdus niet...
|
|
|
D.D
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Denk dat er in heel nederland heel veel mensen weer vreemd hebben staan kijken, kites op het water begint langzaam te wennen... nu hangen ze ook al boven land hehe
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
nice jump al as het sneeuw niet echt top denk ik want gister had ik ook al moeite door de dooit vlak bij de eemhof. waar is deze foto genomen
|
|
|
D.D
|
nice jump al as het sneeuw niet echt top denk ik want gister had ik ook al moeite door de dooit vlak bij de eemhof. waar is deze foto genomen
Barendrecht. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=37103.0De sneeuw was idd al aardig op, maar het was nog wel te doen De wind was trouwens ook niet al te hard
|
|
|
|
D.D
|
Jep!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ziet er goed uit Peter, was onze kant of de andere kant? Volgende keer ben ik er gewoon bij!!
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
vandaag ook nog ff geweest maarja na 20 heen en weer in je eentje is de pret ook minder dus ga je maar kleine tricks proberen... na een mislukte backroll,lekker op me schouder geland dus doet goed zeer nou geef mij maar water is net ff zachter mooie fotos van die link,zo hoog kwam ik niet met dat beetje wind wat ik had
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
super spot in woubrugge langs de weg, in aanliggende paar km geen bebouwing. gewoon een weiland waar normaal koeien grazen en dus vlak grasveld. je kan nu nog prima boarden op zulke plekken omdat niemand er op komt dus de sneeuw is goed. als je einde van je dag weggaat is alle sneeuw stuk en moet je dag erna het weiland ernaast pakken
|
|
|
|
mocem
|
heren ik heb nog een vraag. hoeveel cm sneeuw heb je nodig om te snowkiten? er is bij mij thuis vannacht wel aardig wat gevallen, ik denk zo rond de 10 cm.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Dat hangt ook een beetje van de ondergrond af, maar op een vlak weiland (gras) is 10 cm wel genoeg. Hier in Leeuwarden ligt ook al 1 cm......................
|
|
|
martimor
|
groningen kon ook wel 15 cm vallen, als er 1 cm ligt is het veel en de komende dagen zou er zelfs 70 cm kunnen vallen, maar denk dat het er niet inzit
|
|
|