Het board is 23 cm breed en de ijzers zijn 80 cm lang. De kromming van de ijzers is minimaal. Gewoon een beetje op je gevoel doen. Ik heb er geen schets van, maar de foto's zeggen de rest wel. Ik ben inmiddels met versie 2.0 begonnen: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39145.0
Succes met bouwen en misschien volgende week wel testen!
Hier ligt geen sneeuw en op het meertje waar ik vorig jaar was ook nog geen ijs.............. Ik heb dus nog even de tijd om mijn nieuwe Ice Rocket 2.0 af te krijgen.
heeft Iemand ervaring met 4 ijzers onder., een mountain board? Ikzag een filmpje op youtube wat wel aardig leek te gaan. Ik Heb nog een paar spare ijshockey ijzers liggen die ik er voor wil gebruiken, Iemand nog tips wat betreft het slijpen hol of vlak en rocker of gewoon recht?
recht moet je niet doen, dan glij je opzij. ijszeilers hebben 90° maar dan 45°gekanteld. PS mijn Freeze Mako 2 is beschikbaar dit seizoen, zit in de revalidatie tot na de zomer.
Net deze ijzers voor onder mn MBS Mountain board besteld, Ik wilde eigenlijk zelfs iets maken maar dit lijkt me een goed uitgangs punt Ik denk dat ik wel iets ga proberen met andere ijzers onder een hoek voor meer grip