|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
He lummels, denken jullie een beetje aan het taalgebruik, straks worden jullie nog geroyeerd, en dat nu Pimp net trug is. 
|
|
|
|
|
|
TBK

|
Ik kan bijna niet meer wachten, hoe lang nog ?  Die aswolk kan me geen r--t schelen, vliegen met die kisten.  El Gouna tot over................................... ..dgn, uren,minuten, seconden, honderdsten van seconden...
|
|
|
|
TBK

|
Je kan je koffer alvast gaan pakken en je droogpak aantrekken John. Wij gaan aankomend weekend Teksel nog even onbewoonbaar maken.
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Droogpakkie doe ik gewoon in het vliegtuig aan. Scheelt weer gewicht. Koffer is al 35 dagen, 4 uur, 25 minuten en 13 seconden geleden klaargezet en staat me steeds aan te smachten om ingepakt te worden. Ik zeg steeds tegen het koffertje: 'Nog niet, nog niet, ik weet dat je niet kunt wachten, maar heb geduld. Het zal echt beloond worden. We gaan echt naar de snorretjes toe, jij mag ook mee.' En die aswolk kan me ook niks schelen. Uitstrooien die handel. Uit zeer betrouwbare bron, die ik vanzelfsprekend niet mag onthullen, heb ik vernomen dat het in de week van 25 september - 2 oktober 2010 tussen de 20 en de 25 knopen gaat woeien in El Gouna. Laten wij daar nou net zitten in die week.  Wat een leven.........  Veel fun in Texel. Had graag meegegaan. Volgens de voorspellingen ziet de wind er ook nog redelijk uit, vooral op zondag. Ik hoop het voor jullie. Zal aan jullie denken en een paar keer schreeuwen als ik over de wateren van Schellllll vlieg.  Nou nog neerkomen........... 
|
|
|
Ride

|
Hoe zit het trouwens met andere medereizigers Frank. Nog wat gehoord in de wandelgangen. Heeft er zich nog iemand aangemeld om over ons te waken in El Gouna. Een oproep aan alle lieverdjes van het Schellinkhoutse....................gaan jullie nog mee of laten jullie ons alleen.  O ja, bijna vergeten.......... NOG 156 NAGGIES
|
|
|
|
Ride

|
Kunnen we hieruit opmaken dat jij zo ie zo meegaat naar El Gouna, Richard. Gezellig hoor. Nou nog hopen dat Teig ook mee gaat. Gewoon heel veel slijmen, slijmen en nog eens slijmen bij zijn wijffie. We gaan gewoon lekker een weekje kiten. Wind, zon, drankie, happie en wat gezelligheid.............meer hebben we niet nodig.
|
|
|
|
TBK

|
Ik kan er bijna niet meer van slapen om herenigd te worden met Leipe Lupa, El juro en Bakar en zijn maten.
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Teigertje gaat ook mee naar El Gouna alleen mijn zus (zijn vrouw) weet het nog niet Ik heb niets gezegd hoor. Duszzzz 
|
|
|
|
TBK

|
Tussenstand aantal Kitekings die in El Gouna opnieuw een onvergetelijke week gaan beleven: TBK De Beun Ride Maat v. Ride ? (zeker)=Jeroen Haring Hai Teigetje ? (zeker alleen hij weet het zelf nog niet) 
|
|
|
|
Ride

|
En diep in zijn hart weet Teigetje het al hoor.................kortom, we zijn al met z'n zessen. 
|
|
|
TBK

|
Nog een paar nachtjes slapen en dan gaan we.  Ik zit erover te denken om in juni ook nog een week heen te gaan, ik ben nl 2 weken vrij. Vertrek zaterdag 5 juni, 8dgn voor €499,- All Inclusive Rihanna Inn.
|
|
|
|
|