Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik had nog enen mooie spot voor een evenement het eilandje fanø in denemarken echt op en top daar. maar dit ziet er ook leuk uit zet het in de agenda
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ziet er top uit! Zeker ff kijken of ik mee kan!
Kan er ff een linkje naar windstats bij? Kan ze zo snel niet vinden...
|
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Klinkt wel gezellig in ieder geval. FF de agenda's checken...
@ @rjen hoeveel plaats in de die hut?? ;-)
4 persoons!
|
|
|
Kevin
|
Count me in ik stuur morgen effe mailtje nu heel effe iets voor school doen
|
|
|
Vinni
|
Zou er graag bij zijn alleen gaat helaas niet lukken in die periode
|
|
|
KappuhH
|
Waarschijnlijk kan ik er wel een paar dagen bij zijn!
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Sleurhut mag uiteraard ook maar dan zal de prijs natuurlijk iets anders uitvallen. Maar daarover weten we binnenkort meer
|
|
|
|
Kevin
|
Nog effe voor de duidelijkheid ik zou dus alleen met me waggel daarheen zien te geraken en verder staan daar al tenten?? is daar eten??? en is daar drinken!!!! haha al kan ik dat laatste ook zelf mee nemen Dan ga ik nu effe regelen dat er nog wat mensen mee gaan
|
|
|
Idefixe
|
Nog effe voor de duidelijkheid ik zou dus alleen met me waggel daarheen zien te geraken en verder staan daar al tenten?? Richtprijzen : 5 euro per nacht ( verblijf in eigen tent) / ontbijt (buffet ) 5 euro p.p.........
|
|
|
Marko
|
Ik ga denk ik ook mee moet even alles bekend worden ook met eten enzo
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Het is ongeveer 10 euro voor een verblijf in je eigen tent (heb je geen tent kijken we bij wie je in de tent gegooid word En inclusief een ontbijt. De rest moeten we nog kijken of we het gezamenlijk doen of dat je zelf bij de Horeca gelegenheid of bij je tent voor je avondeten zorgt. Doen we het gezamenlijk dan zal de prijs natuurlijk iets omhoog gaan. Maar hier later meer over, we willen nu even weten hoeveel mensen er meekunnen.
|
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Count me ook in voor een lang weekeinde.
|
|
|
Kevin
|
Maar als het nou te veel mensen worden he.... dan worden de kitehigh members met meer dan 2.000 posts toch voor getrokken haha Vindt zoiezo je mag alleen mee met meer dan 1.000 posts haha
|
|
|
KappuhH
|
Als je meer dan 10.000 posts voor 15 april 2010 hebt mag je bij Tom in de slaapzak heb ik vernomen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Klinkt gezellig !!! Ik zal proberen erbij te zijn maar dat zal niet makkelijk worden. Is namelijk een periode van veel Hollandsglorie en dus veel evenementen en vervolgens veel werk aan de winkel....
|
|
|
|
Idefixe
|
http://vimeo.com/4999437?pg=embed&sec=
Nog even een korte impressie van vorig jaar. De beelden komen van de locatie Wulfenerhals ( varen naast de camping ) met een binnenmeer ( alles heupdiep) en een klein stukje daarbuiten ( Oostzee) . Deze camping is gelegen in de zuidwesthoek van het eiland. Er wordt daar trouwens in mei ook een gigantisch kite/wind surf event georganiseerd. ( HIER een linkje naar de camping met het eventnieuws. ) In het filmpje ook nog beelden van de spot Grüner Brink aan de noordzijde van het eiland. Dit is echt een wereldspot: vlak water / golven / diep / ondiep enz. Voor ieder wat wils. De camping is nog niet zeker want er zitten er verschillende die allemaal zeer kitesurfvriendelijk zijn!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi filmpje Tom. In het middelste stuk van de film zie ik wel veel windsurfers voorbij komen :-(
|
|
|