Kiten in mei

jlugg

Geen avatar

Maart 01, 2010, 14:42:20
edit2Rapporteer  

Ik ben van plan om 30 april t/m 7 mei met mijn vriendin een weekje te kiten. We zitten aan Dahkla te denken (omdat alle vluchten naar Egypte inmiddels vol zijn), maar ik twijfel nog een beetje. Ik heb op internet een aantal slechte ervaringen met kitesurf camp Attitude gelezen (aggressieve medewerkers van het kamp) en vroeg me af of het wel aan te raden is om met mijn vriendin daar naartoe te gaan. Zij is blond en ziet er goed uit. Ik hoop daarom niet dat wij in vervelende situaties terecht komen waarbij die mannetjes daar te ver gaan in hun opdringerigheid en ik het fysiek moet oplossen om te voorkomen dat er ernstige dingen gebeuren (handtastelijkheid etc). De bedoeling is om daar een beetje te ontspannen en niet de hele tijd daarmee bezig te moeten zijn.

Ik hoor graag wat jullie ideeën hierover zijn en als jullie alternatieven hebben voor mei dan hoor ik het ook graag (max EUR 1000 voor 7 dagen all inclusive).

Alvast dank!
MayhemX

Geen avatar

Antwoord #1 Maart 01, 2010, 15:33:50
edit2Rapporteer  
Fuerteventura is in die tijd ook goed te doen, wel iets minder warm maar nog steeds rond de 23 graden. Windzekerheid is in die periode beter als egypte.

[Pepper]

Antwoord #2 Maart 01, 2010, 22:52:42
edit2Rapporteer  
Er is eigenlijk maar één goed alternatief:

http://www.kitehigh.nl/blog/algemeen/kitehigh-kitecamp-2010/

ThumpsUp
bertvh

Antwoord #3 Maart 02, 2010, 10:12:00
edit2Rapporteer  
b-dam
(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 Maart 03, 2010, 12:24:21
edit2Rapporteer  
Zitten echt alle vluchten vol want anders zou je aan El Gouna kunnen denken.
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=32896.0

El Gouna is een dorp met een aparte status. Het heeft eigen politie/brandweer/ziekenhuis enz. enz. Al het persoon dat daar werkt wordt gecontroleerd en buitenstaanders worden geweerd. Met andere woorden....die gasten die daar werken gedragen zich en worden anders ontslagen en uit het dorp getrapt.

Misschien kun je nog een vlucht via Duitsland boeken?

Succes

PS 1000,- p.p voor 7 dagen !!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.