first 'wave' boardje. Iemand ervaring met de North Freestyle fish

loopa

Geen avatar

Berichten: 10
Maart 02, 2010, 14:53:21
edit2Rapporteer  
Hi,

Sta op het punt een wave boardje aan te schaffen voor de oerhollandse tsjoppie condities. De North Freestyle Fish klinkt als aardige optie maar ben benieuwd of iemand ervaring heeft met dit board en kan adviseren.

Thanks!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Maart 02, 2010, 19:38:38
edit2Rapporteer  
chop? je kan de OR Mako wide of Mako King overwegen?
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #2 Maart 02, 2010, 20:22:52
edit2Rapporteer  
de north freestyle fish is volgens mij een prima board met een meer "skate" gevoel, prima voor de kleine golven en licht wind momenten, vaart wel anders dan een gewone sqash tail surfdesign.
met harder windcondities is het zeker voor strapless niet het juiste board.
als je niet van gijpen houdt kan je voor de el rrrrrrrrrrrrudo gaan
Belgarath

Geen avatar

Berichten: 145
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #3 Maart 02, 2010, 20:40:52
edit2Rapporteer  
Ik ken niets van waveboardjes of waverijden.

Maar na het uitspitten van het winkelaanbiedingen topic en de engelse sites kwam ik dit tegen,

http://www.brackleshamboardriders.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=2_75&products_id=526

Voor dit geld kan je niet gekloot zijn denk ik.
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #4 Maart 02, 2010, 20:43:19
edit2Rapporteer  
check ook de duitse sites, kitepirates en windsurf.de. Voor die prijs kan je wel een mooier boardje scoren. Ga op zoek naar een 6'0 of groter waveboardje met straps.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.