Er is wel al een mail verstuurd naar verschillende kitemerken maar nog niet naar de diverse media. Ook wij hebben al enige tijd geleden contact genomen met Sticked maar nog niks ontvangen. Als kitemerk is het zo niet leuk om je kites te test aan te bieden want de opkomst zal gewoon minder zijn dan normaal. Een goede flyercampagne is gewoon een must en dat kan nu niet. Erg onprofessioneel.
op HL had iemand een mail ontvangen en deze gepubliceerd: citaat Zoals elk jaar organiseerd Sticked de Kitesurf Season Kickoff. Velen hebben mij al gemaild of er meer bekend is en wat de data is. De datum staat vast op 10 en 11 april, de locatie zal dit jaar zijn Wijk aan Zee in samenwerking met Timboektoe. Door wat problemen met de sponsoren en andere plannen waarin de Kickoff opgenomen zou worden is alles erg verlaat. Maar vanaf 2006 is de Kickoff toch uit gegroeid tot de feestelijke opening van het Kitesurf seizoen, met altijd veel aandacht voor het nieuwe materiaal voor de kiters. De opzet voor de 4de editie is dan ook iets verander, we zijn verhuisd naar een kust locatie met meer ruimte. De wedstrijden zullen ook veranderen, een jeugd freestyle wedstrijd en het Nederlands Kampioenschap Course Racing. Dit zijn de wedstrijden die gehouden zullen worden 10 en 11 april. Hiernaast zullen natuurlijk zoals elk jaar veel kiters aanwezig zijn om het nieuwste materiaal te zien, voelen, ruiken en testen. Dit is wat voor alle kiters erg belangrijk is. Natuurlijk zullen er ook weer andere neven activiteiten zijn voor de bezoekers. 2 dagen is de opzet met op zaterdagavond een knal feest in Timboektoe.
Ze zijn dus wel een beetje hardstikkie laat ...........
Wat Tom post is de mail die pas enkele dagen verstuurd is naar diverse kitemerken. Jammer van een event wat toch wel potentie heeft. Het is overigens ook al bijna begin April en nu pas is de flyer uit. Vraag me ook af welke merken er werkelijk te testen zijn want volgens mij is dat nog niet met alle merken rond.
[edit] Klopt dus want zie wel erg weinig merken op hun site.
« Laatste verandering: Maart 28, 2010, 18:14:10 door Reflex »