|
TBK
|
Ik ruil meteen mijn LeonB custom in voor 1 van de boards uit zijn Flinstone collectie !
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mooi boardje leon is dat hawaihardhout ? mooie houtnerf
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Yeah!!! De sheets zijn binnen!!! Jummmiejummiejummie, wat zijn ze strak geworden!!! Snel beginnen aan de prepregs...stay tuned!!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Leon, ik zie een grote toekomst voor je! Zonder gekheid: je bent goed bezig!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
super mooi leon da's het begin van het bouwen van de
ARK VAN DEBEUN
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
Ziet er goed uit, komt de grab-handle nou precies op 'r noppen !
|
|
|
|
Pimp
|
Maak me gek..... ziet er top uit! Alleen: het lijkt wel of er Kitekin k ipv Kitekin g staat. In dat geval ontbreekt de letter y nog.
|
|
|
TBK
|
Hoe staat het er voor met het Beun board Leon. is er nog enige progressie te tonen ! Ik ben benieuwd, kom maar op met de pica's.
|
|
|
|
LeonB
|
Vanmorgen de top-prepreg gelost uit de mal Hij gaat lekker...JIHAAAAAAAAAAA!!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
allemaal beun materiaal JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA ziet er geweldig uit leon
|
|
|
LeonB
|
DAAR KOM TIE KOMT IE GAAT IE GAAT IE DRAAIT IE DRAAIT IE DRAAIT IE ......speciaal voor de Beun: de 3D- gietmal "Spleene Session 2010" 130 x 40 . Volgend weekend beginnen met de core. stay tuned
|
|
|
LeonB
|
Ziezo, de core afgetekend, gaten gefreest, en pluggen gegoten... Hij gaat lekkel.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ziet er goed uit leon mooie vorm dit model word het helemaal dit jaar massa produktie is de volgende stap
|
|
|
TBK
|
Wordt wederom een superstrak boardje, zeker gezien de graphic die erop komt. Kan ze geen col-truitje aan anders worden we te snel afgeleid op het water.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vandaag effe geweest naar de boardmaster super mooie beunkamer al zeg ik het zelf totale nieuwe uitvoering word er gefabriceerd voor misterbeun er word daar zeer profesioneel gearbeitet zijn ze bij vdberg jaloers op mijn board begint al mooie vormen te krijgen kan bijna niet wachten JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Retard
|
vandaag effe geweest naar de boardmaster super mooie beunkamer al zeg ik het zelf totale nieuwe uitvoering word er gefabriceerd voor misterbeun er word daar zeer profesioneel gearbeitet zijn ze bij vdberg jaloers opDat wil ik wel uit hun mond horen komen
|
|
|
LeonB
|
Ziezo....nadat Beun weg was kon ik eindelijk weer verder. De sidewalls zitten erop dus we zijn weer ready voor: 3D-SHAPING!!!!
|
|
|
Joosdo
|
Das wel een heel dun sidewalletje of niet ome Leon?
Anti gewicht neem ik aan, of andere drijfveren? Weinig ruimte voor beschadigingsherstelling mijns inziens of moet ik naar Hans A?
Mzzl Joost
|
|
|
LeonB
|
Goed gezien Joost, je hebt nog steeds de ogen van een boardbouwer . Ik had de sidewalls i.d.d. al wat dikker gemaakt naar een vertrouwde 10mm. Beun kennende ga ik toch maar voor meer stevigheid dan gewichtsbesparing. Nieuwe picca toegevoegd....zoek de verschillen
|
|
|