|
|
TBK
|
Hadden ze allemaal restanten verf en spinakerdoek over, 't ziet er niet uit ! North moet toch beter kunnen.
|
|
|
Geronimo79
|
mjah mode noemen ze dat TBK.
vind sommige boards heel mooi. Maar het meeste vind ik iets te Fresh Prince of Bel Air. Maar goed smaken verschillen voor alles wat ik niet mooi vind zijn dr een hoop anderen die et het geilste design ooit vinden.
|
|
|
El Banditos
|
ja is wel beetje 80's/90's met die kleuren, maar moet zeggen dat ik het er wel heel erg vet vind uitzien.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik vind de kleuren combi's dan wel eigenlijk bij north horen, kijk als slingshot het doet... oké Beetje extreem voorbeeld, maar jaa.. persoonlijk vind ik ze zeker niet mooi maar vond ze nooit egt ziek. Daarin tegen ben ik wel benieuwd hoe ze varen, zeker zo radicaal vegas'je!
|
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Ik vind het wel vet hoor!
|
|
|
Langbeest
|
De Select is erruuggg vet
|
|
|
leeany
|
Select is wel mooi, maar ben ook niet zo van die kleuren allemaal.
|
|
|
360
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Wel gaaf, maakt het kiten wat kleurrijker
|
|
|
KiteFEEL
|
Mwamwa,,, Maar wie weet maken de vaareigenschappen veel goed??!!
|
|
|
Rikkediedoo
|
Heel lelijk allemaal en zie nog steeds plastic stokjes in de struts. Ga deze niet aanschaffen, denk echt eens over te stappen naar een ander merk.
|
|
|
Morres
|
zie nog steeds plastic stokjes Ga deze niet aanschaffen, denk echt eens over te stappen naar een ander merk.
ja, viel mij idd ook op, dat ze dat nog steeds zoveel doen :S vaag. Ik kan je wel een merk aanraden, hehe
|
|
|
Langbeest
|
zie nog steeds plastic stokjes in de struts.
Ja en......vertel
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
80s style is back mjah mode noemen ze dat TBK.
vind sommige boards heel mooi. Maar het meeste vind ik iets te Fresh Prince of Bel Air. Maar goed smaken verschillen voor alles wat ik niet mooi vind zijn dr een hoop anderen die et het geilste design ooit vinden.
|
|
|
Morres
|
die lui werken samen op de afdeling met de ontwerpers van SS volgens mij,check hanglos eens :S
|
|
|