martimor
|
rip veel sterkte voor de nabestaanden
|
|
|
Stanley
|
sterkte aan de nabestaanden.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zeer triest nieuws, dit was dus echt niet nodig. Wanneer gaan mensen inzien dat kiten iets is wat je niet zelf kan leren maar waar je gewoon les voor moet hebben?
|
|
|
Flinty
|
Verschrikkelijk. Des te meer reden om de elementen te respecteren...
|
|
|
|
Marko
|
Verschrikkelijk sterkte aan de nabestaanden.
Moet je je indenken toen je nog klein was, je moeder ging surfen dat is gaaf en na dat dagje surfen kan je vanalles zegen tegen je moeder maar je krijgt nooit meer een reactie terug.
Veel sterkte aan de man en kinderen van de vrouw en natuurlijk ook de familie vrienden en iedereen die deze mevrouw gekent heeft.
|
|
|
leeany
|
Zeer triest nieuws, dit was dus echt niet nodig. Wanneer gaan mensen inzien dat kiten iets is wat je niet zelf kan leren maar waar je gewoon les voor moet hebben?
Waar uit de tekst maak je op dat ze geen les heeft gehad? RIP
|
|
|
|
Idefixe
|
Triest verhaal, iemand een idee wat er gebeurt is?
vorig weekend in België 3 ongelukken gebeurd. Ik denk dat het de vrouw uit dit verhaal is: citaat E en 38-jarige vrouw uit Brugge raakte levensgevaarlijk gewond toen ze op het strand van Oostduinkerke een vlieger uitprobeerde. Na een windstoot werd ze in de lucht geslingerd, en ze viel met haar hoofd op het natte zand. De helm die de vrouw aanhad, brak in stukkenHeel veel sterkte voor alle nabestaanden!
|
|
|
Frank82
|
Waar uit de tekst maak je op dat ze geen les heeft gehad? RIP Zie bericht van idefix hierboven, was vorige week al in 't nieuws.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Waar uit de tekst maak je op dat ze geen les heeft gehad? RIP Zie bericht van idefix hierboven, was vorige week al in 't nieuws. dan nog zegt het niets over het feit dat ze wel of geen les zou hebben gevolgd.... Ze zou, uit deze tekst te lezen, hooguit als onervaren kunnen worden bestempeld.... en Frank...toch maar wel een rijbewijs voor het fietsen??? gelest of niet gelest....in gewoon gezond verstand gebruiken kan niemand worden bijgeschoold???....Ik heb nog nooit gelest!!!! waarom zou je??? als ik sommige scholen zie... dan vraag ik me af of dat er uberhaupt wat aan safety, windkennis enz... wordt bijgebracht. nee binnen 4 uur 2m varen...ching ching...volgende klas kassa!!!
|
|
|
Frank82
|
Laten we er niet een hele discussie van maken in dit topic. Het is heel triest als een moeder van 4 kinderen overlijd aan een risico sport als kiten (wat het gewoon is).
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heel veel sterkte aan de kids en overige nabestaande
|
|
|
chico
|
Gecondoleerd aan de nabestaanden. Spijtig dat onze mooie sport ook slachtoffers maakt.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Dit is weer erg triest om te lezen...
R.I.P.
Sterkte aan de nabestaande, vooral haar 4 kinderen...
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
dit doet je toch voor de zoveelste keer beseffen dat een mooie sport ook oh zo gevaarlijk kan zijn.
Veel sterkte aan de nabestaanden.
|
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Toch jammer dat we steeds weer een mede liefhebber van onze super sport moeten verliezen.....
Heel veel sterkte aan de nabestaanden van dit zware en uiterst tragische verlies..
Robert
|
|
|