NKV participeert in overleg Kitesurfen Belgie

Garnaaltje

Berichten: 21
Antwoord #25 Augustus 02, 2010, 17:10:39
edit2Rapporteer  
tis ook ALTIJD in de zomer eee die ongevallen, binnenkort wordt het weer koud en geen haan die er nog naar kraait. En inderdaad veiligheid ik adviseer beginners om een grote plank te nemen ( een deur ) en een kleinere kite tot ze die vlieger 200% beheersen. Ikzelf heb een jaar geoefend in MAX 15 knopen met een 10m voor ik de waterstart leerde. 16 knopen en ik ging terug naar huis en zo stillaan opbouwen. En ja weerfreak worden, uw sessie voorbereiden, doe ik nog steeds na 4 jaar
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #26 Augustus 08, 2010, 15:55:28
edit2Rapporteer  
Bikinisuit.

"Echte veiligheid" = awarenes and controle.

Je hebt gelijk wat betreft NEP veiligheid,
Indien je maatregelen niet op de praktische latente problemen zijn getoetst kan het alleen maar gevaarlijker worden.

Flare (licht kogel) bij je hebben. "Zolang ik geen flare zie is er niks aan de hand"
               Sorry maar Uw man was wel buitenwesten, maar dan moet hij zijn flare maar eerder afsteken.

Kleur hesje (rood geel groen) "Er is een rood hesje op het water dus ik kan ook (21qm C shape)"
                  sorry die man met dat rode hesje had een splash jacket / drysuit aan en 6 sqm kite


zo kan ik nog uren doorgaan........
Zorg voor goede opleiding en goede (positieve) sociale controle
darky001

Berichten: 330
Antwoord #27 Augustus 19, 2010, 21:38:40
edit2Rapporteer  
ben ik toch niet de enige die eerst een jaar aan zijn vlieger hangt voor ie het board eens gaat verkenne...

ik ben dus zo gek nog niet...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.