Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Gisteren was goed te doen. Ik vond de stoten ook goed te handelen. Alleen bij het opstappen zijn die vlagen even lastig. Voor je het weet lig je andersom.
Is wel erg wennen met die schoentjes aan... Maar helaas nood breekt wet.
|
|
|
Gixxer
|
Wat zijn de plannen voor vanavond?
Het waait namelijk wel erg hard.... 26kn bij vlagen van 40 !!
Misschien toch maar een keertje overslaan ?
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Ik vind het denk ik iets te heftig met die stoten en vlagerigheid maar als jullie wel gaan, dan ben ik wel over te halen @Gixxer, jij hebt je voet dus opengehaald aan glas, balen man de mosselen hebben mij te grazen gehad, dus ik moet ook echt ff schoentjes aanschaffen, heb jij ze bij telstar gekocht?
|
|
|
RFAC
|
kvind wel erg hard waaien, denk dat ik het ook maar keertje oversla
|
|
|
Gixxer
|
@Luna
Ja bij telstar, prolimit boot c3 2010. Je voel je board wel goed in die en je hebt geen voet band welke in de weg zit. Alleen ik vind het nog wel wennen.(kom toch wat moeilijker in de straps)
@rfac Ja het is wel heftig
|
|
|
tom1989tommy
|
Wie gaat er morgen (liefst vroeg al) mee ? Kan naar: Horst, Zandvoort, Scheveningen of Rockanje ?
Wie o Wie?
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
Vandaag bij horst wezen kiten, van 10 tot 3 ongeveer, begon met de 12 maar die was al snel te veel, kon met geen mogelijkheid terug komen, (ik als beginner) na safety te trekken(vanwege dat mijn bar uit de trapeze schoot omdat ik wou depoweren) ben ik maar naar de kant gegaan 3 stranden verderop!
Terug mocht ik een 9m proberen! van een kitemaatje. Dit ging geweldig. nog nooit zoveel upwind gevaren en bochtjes draaien(zal vast wel anders heten) ik hoop dat ik morgen misschien kan kiten. vandaag was het wel erg hard al die wind.
Trouwens @ gixxer RFAC en Luna, hoe herkennen we jullie? zo te horen zijn jullie er ook best vaak.
|
|
|
Geelco
|
Gixxer: Zwarte Bandit Uno, 11 & 9m (en 4 eyes?) RFAC: Groen/Bruine North Rebel 12m
Als dat nog steeds zo is. (2 weekjes geleden)
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
gister een paar keer een lekker stukje gevaren vandaag staat er wel een erg sterke wind en omdat ik nog genoeg schoolwerk heb liggen laat ik vandaag even voorbij gaan als de wind nog een beetje aan blijft, vrijdag weer knallen @jero ik ben dr ook wel vaak, ik heb een licht groene naish helix
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Ik heb een wit/bruin zwarte Bandit tres 9 m en een zwart/bruine Bandit tres 7 m, die heb ik alleen nog nooit gebruikt
en vandaag is de wind ook beetje te hard, dus ik sla ook een dagje over
zijn er mensen die vrijdagochtend vroeg willen gaan? van 8-12 Horst als er wind is, anders oostvoorne
|
|
|
|
Omega
Geen avatar
|
Hey gaan er morgen nog mensen kiten? Ijmuiden ziet er wel leuk uit gusts van 3a4 knopen meer, lijkt me wel relaxed vergeleken met vandaag!
Anyone?
|
|
|
|
RFAC
|
hopelijk ook horst
|
|
|
darky001
|
morgen proberen horst in de middag........
hopelijk beetje wind voor 13 meter....
|
|
|
Gixxer
|
Vandaag ziet het er een stuk rustiger uit. Wat doen we ?
@darky de wind vandaag zou moeten kunnen met een 13
|
|
|
RFAC
|
ik ben aanwezig, dus jij ook denk gixx
|
|
|
|
darky001
|
ik heb je niet gezien op horst... en het was te doen met de 10, later was 10 teklein, nog iets later tegen 4uur was de wind al geheel pleite... maar goed ik heb me wel vermaakt op horst.
|
|
|
RFAC
|
wij waren er rond 5e....
ik heb even mn 12 opgelaten, maar bleef ook niet lang in de lucht dus wij zijn ook maar weer vertrokken.
|
|
|
darky001
|
je was echt te laat, tussen 11 en 3uur heeft toch best gewaaid en regende het ook. das minder...
jammer voor je next time more luck
|
|
|
RFAC
|
ja....er moet ook gewerkt worden Ach kheb nog 10 meter op mn board gestaan! haha!
|
|
|
darky001
|
goed bezig........
ik heb alleen een radicaal kamikaze momentje gehad :-(
|
|
|
RFAC
|