|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Het ziet er best aardig uit voor vrijdag. Tussen de 15 en de 18 knopen (gusts tot 26) west/zuidwest. Water is ondertussen al een kleine 10 graden
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
vrijdag is idd best mooi tot nu toe nog mensen die morgen avond gaan, als de voorspellingen beter worden?
|
|
|
|
JiePie
Geen avatar
Logs: 0 | 5 uur
|
Donder, ik reageer alweer op mezelf.(A) Maar ik zie dat ze voor donderdag alweer iets beter voorspellen vergeleken met vanmorgen.
|
|
|
Gixxer
|
Helaas kan ik donderdag echt niet anders was ik zeker even gekomen. Wie komen er vrijdag vanaf 17:00? als de wind zo blijft ?
|
|
|
JiePie
Geen avatar
Logs: 0 | 5 uur
|
@ Gixxer Okeee, nou ik probeer er vrijdagavond ook te zijn. Maar weet niet of ik weer vrij kan krijgen op me stage. Het word waarschijnlijk 19:00 dat ik op het water sta.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
ik ben er (als de voorspelling zo blijven als ze zijn of beter worden) morgen en vrijdag vanaf ongeveer 16.45 uur
|
|
|
lolbroek3
|
als ik morgen een auto tot mijn beschikking heb, ben ik er rond 18uur voorspelling voor vrijdag ziet er nu niet echt heel mooi uit, hopen dat het beter wordt
|
|
|
|
Gixxer
|
@Lolbroek Het ziet er toch wel redelijk uit. En op de webcam is het best druk op horst.
|
|
|
lolbroek3
|
ziet er idd wel goed uit beter als de voorspellingen van windfinder als het zo blijft kom ik vanavond ook nog wel ff
|
|
|
|
RFAC
|
deze week nog lui heen??
|
|
|
Gixxer
|
Dan moeten we dat ff plannen, ik zal het spul vast achterin gooien Donderdag wordt hem alleen niet (andere verplichtingen)
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
vond het tegenvallen met de wind vnaaf, weinig constante wind en redelijk pittige windstoten
|
|
|
Gixxer
|
gaat er vanavond nog iemand ? Ziet er niet zo heel best uit maar was wel benieuwd wie er gaan.
|
|
|
RFAC
|
mn spullen thuis laten liggen... lekker hoor, gister was het nog aardig druk op horst.
|
|
|
|
|
tgroot
|
wij gaan bijna elk weekend vanuit Arnhem/Giesbeek naar mirns of oostvoorne, horst is echt een bagger spot naar mijn mening.
Gisteren was trouwens tegen de 30 knopen op oostvoorne . . . bizar lekker gekite.
Dus mocht je een keer geen vervoer hebben en mee willen stuur dan maar ff een berichtje
grz
|
|
|
RFAC
|
jup thuis als in den helder maar volgende week weer kansen genoeg hopelijk jullie al gevaren op horst?
|
|
|